REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes KPH Społem: Współpraca z Platformą obniży ceny produktów w sklepach Społem o 8-20 proc.

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 31-08-2011, 10:09
Prezes KPH Społem: Współpraca z Platformą obniży ceny produktów w sklepach Społem o 8-20 proc.
Ryszard Jaśkowski, prezes Krajowej Platformy Handlowej Społem

Zdaniem Ryszarda Jaśkowskiego, prezes Krajowej Platformy Handlowej Społem, w przypadku produktów kupowanych przez placówki Społem, w ramach współpracy z KPHS ich ceny mogą być bardzo konkurencyjne. - Marka własna pozwala na obniżenie ceny zakupu produktu o ok. 10-20 procent. Natomiast jeśli chodzi o towary "brandowe" szacujemy, że będzie to od 8 do 10 proc. - wyjaśnia Ryszard Jaśkowski.

REKLAMA

I dodaje: - Te pieniądze zwykle zatrzymują pośrednicy, hurtownie i lokalni dystrybutorzy. Cały pomysł Platformy, to wyeliminowanie pośredników pomiędzy producentem a sklepem, a tym samym uzyskanie lepszej marży.

Zdaniem prezesa KPH Społem, docelowo przez Platformę spółdzielnie będą mogły zamawiać ok. 1/5 markowego asortymentu w swoich sklepach. - Naszą ambicją jest obsługiwanie spółdzielni w półce „brandowej" do 20 procent oraz rozwijanie marki własnej Społem. Chcemy również prowadzić działalność około handlową - chodzi o wspólny zakup np. kas fiskalnych, tzw. pakowizny, krajalnic, sprzętu biurowego czy ubezpieczeń majątkowych. To pole, które pozostaje do zagospodarowania - wyjaśnia Ryszard Jaśkowski.

Przypomnijmy, że kilka miesięcy temu powołana została spółka Krajowa Platforma Handlowa Społem. Jej zadaniem jest wykorzystanie efektu synergii zakupowej wszystkich spółdzielni Społem, które zadeklarowały współpracę. Obecnie pełnomocnictwa do negocjacji w swoim imieniu dało Platformie ponad 100 spółdzielni, które chcą wprowadzić do projektu ponad tysiąc sklepów.

Głównym zadaniem Platformy jest podjęcie negocjacji handlowych bezpośrednio z producentami - tzn. pominięcie wszelkich pośredników. Platforma będzie także w niektórych wypadkach rozmawiać w imieniu uczestników projektu z wybranymi dystrybutorami produktów importowanych.

Jednocześnie KPH Społem będzie rozwijać półkę z produktami marki własnej Społem, których docelowo ma być ok. 120.
W tej chwili Platforma ma podpisane umowy z ponad 20 producentami i rozmawia z kolejnymi dostawcami produktów FMCG oraz parafarmaceutyków.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • miś 01-09-2011, 22:37:
Dobrze mówi,ale oby rzeczywistość nie przerosła plany.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 880) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH