Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes KPH Społem: Współpraca z Platformą obniży ceny produktów w sklepach Społem o 8-20 proc.

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 31-08-2011, 10:09
Prezes KPH Społem: Współpraca z Platformą obniży ceny produktów w sklepach Społem o 8-20 proc.
Ryszard Jaśkowski, prezes Krajowej Platformy Handlowej Społem

Zdaniem Ryszarda Jaśkowskiego, prezes Krajowej Platformy Handlowej Społem, w przypadku produktów kupowanych przez placówki Społem, w ramach współpracy z KPHS ich ceny mogą być bardzo konkurencyjne. - Marka własna pozwala na obniżenie ceny zakupu produktu o ok. 10-20 procent. Natomiast jeśli chodzi o towary "brandowe" szacujemy, że będzie to od 8 do 10 proc. - wyjaśnia Ryszard Jaśkowski.

I dodaje: - Te pieniądze zwykle zatrzymują pośrednicy, hurtownie i lokalni dystrybutorzy. Cały pomysł Platformy, to wyeliminowanie pośredników pomiędzy producentem a sklepem, a tym samym uzyskanie lepszej marży.

Zdaniem prezesa KPH Społem, docelowo przez Platformę spółdzielnie będą mogły zamawiać ok. 1/5 markowego asortymentu w swoich sklepach. - Naszą ambicją jest obsługiwanie spółdzielni w półce „brandowej" do 20 procent oraz rozwijanie marki własnej Społem. Chcemy również prowadzić działalność około handlową - chodzi o wspólny zakup np. kas fiskalnych, tzw. pakowizny, krajalnic, sprzętu biurowego czy ubezpieczeń majątkowych. To pole, które pozostaje do zagospodarowania - wyjaśnia Ryszard Jaśkowski.

Przypomnijmy, że kilka miesięcy temu powołana została spółka Krajowa Platforma Handlowa Społem. Jej zadaniem jest wykorzystanie efektu synergii zakupowej wszystkich spółdzielni Społem, które zadeklarowały współpracę. Obecnie pełnomocnictwa do negocjacji w swoim imieniu dało Platformie ponad 100 spółdzielni, które chcą wprowadzić do projektu ponad tysiąc sklepów.

Głównym zadaniem Platformy jest podjęcie negocjacji handlowych bezpośrednio z producentami - tzn. pominięcie wszelkich pośredników. Platforma będzie także w niektórych wypadkach rozmawiać w imieniu uczestników projektu z wybranymi dystrybutorami produktów importowanych.

Jednocześnie KPH Społem będzie rozwijać półkę z produktami marki własnej Społem, których docelowo ma być ok. 120.
W tej chwili Platforma ma podpisane umowy z ponad 20 producentami i rozmawia z kolejnymi dostawcami produktów FMCG oraz parafarmaceutyków.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • miś 01-09-2011, 22:37:
Dobrze mówi,ale oby rzeczywistość nie przerosła plany.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 928) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.