Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Leśnego Runa: Myślimy o wejściu w nowe formaty biznesowe

  • Autor: MB
  • Data: 11-01-2010, 13:15
Prezes Leśnego Runa: Myślimy o wejściu w nowe formaty biznesowe

- Prowadzimy działania, które mają na celu zainicjowanie obecności na innych obszarach rynku. Trudno mi wyobrazić sobie przedsiębiorstwo funkcjonujące bez tzw. planu B, kierującego działania na pokrewny odcinek rynku, czy też dedykowanego innemu rodzajowi klientów. Nasz nowy pomysł jest w fazie opracowań i analiz - mówi Hubert Wiktorowski, prezesem Towarzystwa Przyjaciół Polskiej Kuchni (TPPK).

- Na razie priorytetowe są dla nas działania będące podstawą naszego funkcjonowania czyli otwieranie restauracji przy stacjach benzynowych. Najważniejsze jest, by sieć Leśne Runo zaistniała na terenie całego naszego kraju, z odpowiednim nasyceniem ilości restauracji na danym obszarze. To pozwoli na zwiększenie rozpoznawalności naszej marki, przywiązanie dotychczasowych i zdobycie nowych klientów, a co za tym idzie uzyskanie środków na dalszy rozwój spółki - mówi Hubert Wiktorowski.

W tym roku TPPK, która prowadzi już 13 restauracji Leśne Runo, planuje otworzyć co najmniej trzy nowe lokale. - Na nowe otwarcie wydamy do 0,4 mln zł. Inwestycje sfinansujemy z pieniędzy spółki - mówi Hubert Wiktorowski.

W 2009 r. spółka otworzyła dwa lokale, zwiększyła zatrudnienie, przychody i zyski. - Można więc powiedzieć, że sam kryzys jako taki nie wpłynął negatywnie na sytuację ekonomiczną spółki - mówi Hubert Wiktorowski.

Według szacunków zarządu w 2009 r. TPPK wypracowało 5,78 mln zł  przychodów ze sprzedaży, czyli o 13 proc. więcej niż w 2008 r. oraz 110 tys. zł zysku netto.

Restauracje Leśne Runo znajdują się przy stacjach paliw prawie wszystkich dużych koncernów działających w Polsce. - Nie ograniczamy się do konkretnej marki. Naszym partnerem we współpracy zostać może każdy właściciel stacji paliw, który spełnia określone kryteria, by mogła w danym miejscu zaistnieć restauracja Leśne Runo, a więc przede wszystkim odpowiednia powierzchnia i lokalizacja obiektu, ilość klientów stacji, otoczenie zewnętrzne - mówi Hubert Wiktorowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 529) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH