Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Lewiatan Holding: Mamy ponad 350 produktów marki własnej

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 27-02-2017, 11:34
Prezes Lewiatan Holding: Mamy ponad 350 produktów marki własnej
Wojciech Kruszewski, prezes zarządu Lewiatan Holding S.A. Fot. materiały Lewiatan Holding.

Produkty marki własnej stanową dla Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan bardzo ważny segment produktów, dlatego też olbrzymią wagę przykładamy do jego rozwoju – mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Wojciech Kruszewski, prezes zarządu Lewiatan Holding S.A.

– Sprzedaż produktów marki własnej stanowi około 4-5 proc. obrotu sklepów. Ich wartość sprzedaży systematycznie rośnie, w tempie około 15 proc. rocznie. Obecnie większość z tych towarów to zdecydowani liderzy w sprzedaży ilościowej w swoich kategoriach – mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Wojciech Kruszewski, prezes zarządu Lewiatan Holding S.A.

– W początkowym etapie prac nad marką własną zakładaliśmy liczbę produktów na poziomie 150, lecz dziś posiadamy ich już ponad 350 – wyjaśnia prezes.

Dodaje, że zwiększenie asortymentu marki własnej w dużej mierze wymógł rynek. – Chcemy bowiem mieć ofertę dostosowaną do oczekiwań naszych klientów, by w Lewiatanie mogli kupić produkty wysokiej jakości  w niskich cenach – mówi prezes.

Tłumaczy, że jest to bardzo ważny segment produktów dla Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. – Dlatego też olbrzymią wagę przykładamy do jego rozwoju, zwłaszcza w takich obszarach jak poszerzanie portfolio produktowego, stałego i systemowego monitoringu jakości czy atrakcyjności opakowań – mówi Wojciech Kruszewski.

Przypomnijmy, Polska Sieć Handlowa Lewiatan powstała w 1994 roku jako organizacja zrzeszająca kupców, prowadzących działalność handlową. Za główny cel postawiła sobie budowę zintegrowanej detalicznej sieci sklepów spożywczych, która stanie się największą siecią handlową działającą w systemie franczyzowym i która będzie w stanie bronić jej uczestników konkurencją ze strony zewnętrznych sieci handlowych. Cel ten jest sukcesywnie realizowany. Dzięki zaangażowaniu polskich przedsiębiorców Polska Sieć Handlowa Lewiatan konsoliduje obecnie ponad 3000 placówek handlowych. 

PSH Lewiatan zrzesza placówki handlowe na zasadzie franczyzy, której istota polega na zaoferowaniu kompleksowego modelu działalności sklepu według sprawdzonych i udoskonalanych rozwiązań. Franczyzobiorca prowadzi działalność zgodnie z założeniami PSH Lewiatan, a w zamian zyskuje m.in. możliwość posługiwania się znakami towarowymi, dostęp do wiedzy i pomocy technicznej, realizację wspólnej polityki handlowej. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 812) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH