Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Prezes Lewiatana: Nasz model franczyzowy stał się siłą napędową rozwoju sieci

Na co Państwo stawiają we współpracy franczyzowej? – Motto Lewiatana we współpracy z franczyzobiorcami brzmi „Priorytety naszych franczyzobiorców są naszymi priorytetami”. Koncentrujemy się zatem na rozwoju tych działań, które przynoszą zrzeszanym placówkom istotne korzyści oraz stwarzają możliwości dalszego ich rozwoju – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Wojciech Kruszewski, prezes zarządu Lewiatan Holding S.A.

Prezes Lewiatana: Nasz model franczyzowy stał się siłą napędową rozwoju sieci
Wojciech Kruszewski, prezes zarządu Lewiatan Holding S.A. Fot. materiały Lewiatan Holding.

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 24-09-2019, 11:36

– Model franczyzowy Lewiatana, który od dwudziestu pięciu lat tworzymy według własnej, autorskiej koncepcji, stał się siłą sprawczą bardzo dynamicznego rozwoju naszej sieci, a przede wszystkim pozwolił na rozkwit zrzeszanych w niej placówek – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Wojciech Kruszewski, prezes zarządu Lewiatan Holding S.A.

– Nasza franczyza cechuje się dużą dynamiką zmian ukierunkowaną na potrzeby rynku, a także na starcia z konkurencją, dlatego też oferta, którą proponujemy w ramach pakietu franczyzowego Lewiatana, ustawicznie podlega procesowi poszerzania, modyfikacji i unowocześniania – dodaje prezes.

Tłumaczy, że jej najistotniejszymi elementami są między innymi: bogata gama ponad 450 wysokiej jakości produktów marki własnej w atrakcyjnych cenach, szeroki portfel kontraktów handlowych czy też wsparcie marketingowe takie jak gazetki promocyjne, plakaty, billboardy, konkursy dla klientów i  loterie.

– Niezwykle istotna dla franczyzobiorców Lewiatana jest również stała aktywność reklamowa w ogólnopolskich mediach, przekładająca się na renomę oraz wysoką znajomość marki przez konsumentów – wyjaśnia Wojciech Kruszewski.

– Ważne są także rozwiązania, które istotnie obniżają koszty działalności placówek handlowych: ubezpieczenie OC, majątkowe i pracownicze, radio Lewiatan oraz POS TV emitowane w sklepach, programy szkoleniowe, pomoc w aranżacji i efektywnym ustawieniu asortymentu sklepu, zakup energii i paliw, usługi bankowe i telekomunikacyjne oraz płatności elektroniczne – wylicza prezes sieci.

– Wymienione elementy stanowią meritum naszej franczyzy i to one w dużej mierze stanowią, że franczyzobiorcy Lewiatana mogą skutecznie konkurować na rynku i rozwijać swoje przedsiębiorstwa – podsumowuje Wojciech Kruszewski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lewiatan RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    franczyza RSS ALERT    /    franczyzobiorcy RSS ALERT    /    PSH Lewiatan RSS ALERT    /    Lewiatan Holding S.A. RSS ALERT    /    Wojciech Kruszewski RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.238.192.150
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.