Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Prezes Lewiatana: Sprzedaż produktów marki własnej systematycznie rośnie

Jaka jest rola marek własnych w państwa sieci handlowej? – Oferta artykułów marki Lewiatan stanowi jeden z kluczowych elementów naszego pakietu franczyzowego – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Wojciech Kruszewski, prezes zarządu Lewiatan Holding S.A.

Prezes Lewiatana: Sprzedaż produktów marki własnej systematycznie rośnie
Wojciech Kruszewski, prezes zarządu Lewiatan Holding S.A. Fot. materiały Lewiatan Holding.

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 07-10-2019, 10:54

– Produkty marki własnej umożliwiają skuteczną konkurencję z innymi sieciami handlowymi, a zwłaszcza z dyskontami, oraz w bardzo dużym stopniu wpływają na postrzeganie cenowe naszych sklepów przez konsumentów – tłumaczy Wojciech Kruszewski, prezes zarządu Lewiatan Holding S.A.

Dodaje, że sprzedaż produktów marki własnej Lewiatan stanowi około 5-6% obrotu sklepów sieci. – Ich wartość sprzedaży systematycznie rośnie, w tempie około 15% rocznie. Większość tych towarów to także zdecydowani liderzy w sprzedaży ilościowej w swoich kategoriach – mówi prezes sieci Lewiatan.

– Jest to dla nas bardzo ważny segment produktów, dlatego też olbrzymią wagę przykładamy do jego rozwoju, zwłaszcza w takich obszarach jak poszerzanie portfolio produktowego, stały i systemowy monitoring jakości czy atrakcyjność opakowań – wyjaśnia.

– Dzięki wprowadzaniu kolejnych produktów marki własnej Lewiatan obserwujemy także rozwój wielu rodzimych producentów. Możemy zatem być dumni, że w ten sposób mamy też istotny wpływ na polską gospodarkę – podsumowuje Wojciech Kruszewski.

Polska Sieć Handlowa Lewiatan powstała w 1994 roku jako organizacja zrzeszająca kupców, prowadzących działalność handlową. Za główny cel postawiła sobie budowę zintegrowanej detalicznej sieci sklepów spożywczych, która stanie się największą siecią handlową działającą w systemie franczyzowym i która będzie w stanie bronić jej uczestników przed konkurencją ze strony zewnętrznych sieci handlowych. Obecnie Polska Sieć Handlowa Lewiatan konsoliduje ponad 3 200 placówek handlowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Wojciech Kruszewski RSS ALERT    /    marka własna RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    PSH Lewiatan RSS ALERT    /    Polska Sieć Handlowa Lewiatan RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.85.245.126
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.