Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Lidl Polska na VI FRSiH: Dla klienta staliśmy się fetyszystami jakości

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 06-11-2013, 15:55
Prezes Lidl Polska na VI FRSiH: Dla klienta staliśmy się fetyszystami jakości
Michał Łagunionek, prezes Lidl Polska fot. PTWP

Dla Lidl Polska ważne jest zaufanie i lojalność klienta, a także to co klient ma do powiedzenia, dlatego sieć dyskontów Lidl stawia na jakość produktów i dobrą cenę - powiedział podczas panelu VI edycji Forum Rynku Spożywczego i Handlu Michał Łagunionek, prezes zarządu Lidl Polska.

- Mogę powiedzieć, że dziś słuchamy co klient ma do powiedzenia, rozmawiamy z klientem na co on dziś stawia. Np. wina, które mieliśmy 10 lat temu w asortymencie nie dało się pić, a dziś jest już zupełnie inaczej. Posłuchaliśmy klienta, który mówił, że tego naszego wina nie da się pić - powiedział Łagunionek podczas panelu zatytułowanego „Handel detaliczny i hurtowy w Polsce - możliwe scenariusze rozwoju rynku".

- Dziś mamy wina, których na pewno się nie powstydzimy, ani nie powstydzi się ich też konsument stawiając je na swoim stole, bo to jest coś, co jest dobre jakościowo. Podałem przykład wina, ale w innych obszarach jest to samo i to klienci będą nam wyznaczać drogę - dodał.

- Jesteśmy fetyszystami jakości, stawiamy na jakość i będziemy stawiali na jakość. Będziemy współpracowali z dostawcami, producentami po to żeby konsumentowi zaproponować najlepszy stosunek jakości do ceny - powiedział również.

Podkreślał, że ważna jest także lojalność konsumenta, a lojalność to zaufanie.

- Lojalność to zaufanie, a zaufanie to lojalność i jeśli to przyjmiemy za punkt wyjścia, to wtedy dużo rzeczy łatwiej będzie zrealizować - zaznaczył prezes Lidl Polska.

- W Lidlu są tzw. tygodnie tematyczne (..) mamy np. tydzień włoski, hiszpański, grecki, czy francuski i sprzedajemy produkty sprowadzane stamtąd. A mówiąc o zaufaniu - jeśli klient zobaczy, że te produkty naprawdę pochodzą z tamtego kraju, to zyskamy też jego zaufanie. I to jest kierunek, który będziemy kontynuować - dodał.

Forum Rynku Spożywczego i Handlu to największa konferencja skierowana do sektora spożywczego i handlowego w Polsce, odbywająca się 5 i 6 listopada 2013 roku w Warszawie, w hotelu Sheraton.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 346) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH