REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Lidla: Kampania promocyjna przekłada się na bardzo dobre wyniki naszych sklepów w Polsce

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 04-11-2010, 11:28
Prezes Lidla: Kampania promocyjna przekłada się na bardzo dobre wyniki naszych sklepów w Polsce

- Godło „Teraz Polska" sprawiło, że nasze produkty są chętniej kupowane przez naszych klientów, co oczywiście ma swoje odzwierciedlenie w wynikach odnotowywanych przez nasze sklepy - mówi Michał Łagunionek, prezes Lidl Polska Sklepy Spożywcze.

REKLAMA

Ostatnie tygodnie to okres bardzo intensywnej akcji promocyjnej sieci sklepów Lidl? Jak te działania przekładają się na wyniki sklepów sieci w Polsce?

Tak, to prawda. Działamy bardzo aktywnie promujemy nasze sklepy i nasze produkty na polskim rynku. Tak intensywne działania promocyjne mają swoje odzwierciedlenie w bardzo dobrych wynikach naszych sklepów, co jeszcze bardziej wzmocniło naszą pozycję na polskim rynku i co pokazuje efektywność naszej strategii.

Mówiąc o intensywnej promocji sieci sklepów Lidl muszę powiedzieć kilka słów na temat nowej kampanii reklamowej prowadzoną pod hasłem „Lidl - mądry wybór". Hasło odzwierciedla wysoką jakość artykułów marek Lidl oraz ich bardzo atrakcyjną cena i oryginalność naszej oferty, prospołeczna i proekologiczna postawa firmy, a także troska o zapewnienie pracownikom stabilności zatrudnienia i efektywna współpraca z dostawcami sprawiają, że wybór firmy Lidl jest dla wszystkich grup interesariuszy mądrym wyborem.

Na uwagę zasługują liczne akcje promocyjne i loterie prowadzone z myślą o naszych klientach, by urozmaicić im codzienne zakupy w sklepach Lidl.

Firma przeprowadziła także loterię, jak ta akcja przełożyła się na sprzedaż w sieci?

Loteria została uruchomiona kilka tygodni temu, a jej celem, było uatrakcyjnienie zakupów w naszych sklepach. W trakcie tych pięciu tygodni spośród tysięcy zarejestrowanych klientów 500 otrzymało nagrodę w postaci zaproszenia na darmowe zakupy w sklepach sieci Lidl. Loteria zakończyła się w niedzielę, 17 października, obecnie trwa jej podsumowanie. Mogę tylko powiedzieć, że od pierwszych dni spotkała się z ogromnym zainteresowaniem ze strony naszych klientów.

W pewnym momencie Lidl zrezygnował z komunikacji kładącej nacisk na niską, dyskontową cenę, na rzecz komunikatu "wysoka jakość", teraz głównym hasłem jest "dobry wybór" jak z perspektywy czasu ocenia Pan tę decyzję? Czy te zmiany to poszukiwanie tożsamości dla sieci, czy też jest to związane z reagowaniem na aktualne potrzeby konsumenta?

KOMENTARZE: (6)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ojciec derektor 19-11-2010, 17:34:
Teraz Polska na produkty nie produkowane w Polsce - buhahahahahahahah
  • Lidl rules 19-11-2010, 13:56:
Lidl rules more
  • lidl mądry wybór 19-11-2010, 12:58:
A to całe gadanie że pracownicy zrobili mądry wybór to jedna bzdura, w lidlu zmienia się ludzi szybciej niz przysłowiowe rekawiczki

Zobacz wszystkie komentarze (6)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 535) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH