Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Prezes Lidla: Startujemy ze sklepem internetowym

5 kwietnia Lidl Polska rozpoczyna sprzedaż internetową produktów non food - powiedział Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska. Na stronie www.Lidl-sklep.pl klienci będą mogli kupić produkty przemysłowe m.in. tekstylia, akcesoria kuchenne, AGD, sprzęt elektroniczny czy narzędzia. Oferta produktowa będzie zmieniać się trzy razy w tygodniu.

Prezes Lidla: Startujemy ze sklepem internetowym
Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska. Fot. materiały prasowe Lidl Polska

– Przez okres ostatnich dwóch lat wdrożyliśmy kilka innowacyjnych projektów z kategorii e-commerce: platformę do rezerwacji win i innych alkoholi WinnicaLidla.pl, witrynę do rezerwacji wycieczek Lidl-podroze.pl czy nową aplikację mobilną Lidl Plus. W dobie, gdy dostęp do Internetu jest coraz większy, oferowanie usług internetowych jest jednym z najważniejszym kierunków rozwoju sieci handlowych. Cieszymy się, że Lidl Polska również uczestniczy w tej internetowej rewolucji - powiedział Maksymilian Braniecki, Prezes Zarządu Lidl Polska.

- Uważamy, że dzisiaj jest nadal szansa na to, żeby być pierwszym w obszarze e-commerce. Zakładamy bycie w pierwszej piątce sklepów internetowych w Polsce - dodał.

Za pośrednictwem sklepu internetowego klienci będą mogli kupić artykuły przemysłowe w atrakcyjnej, niskiej cenie. W momencie startu witryny w ofercie będzie ponad 650 produktów, jednak następnie ich liczba będzie systematycznie wzrastać. W sklepie kupimy zarówno produkty marek własnych – m.in. narzędzia Parkside, tekstylia damskie Esmara, odzież sportową Crivit czy sprzęt AGD Silvercrest – jak i marki producentów. W ramach Lidl-sklep.pl dostępny będzie asortyment przemysłowy i będzie on zbieżny z ofertą sklepu stacjonarnego. Dodatkowo będą pojawiać się oferty specjalne – dostępne tylko przez Internet. Oferta produktowa w sklepie internetowym Lidl Polska będzie zmieniać się trzy razy w tygodniu – w poniedziałek, czwartek i sobotę.

Za zakupy w Lidl-sklep.pl klienci będą mogli dokonywać płatności przelewem internetowym, kartą płatniczą oraz Blikiem. Zamówione produkty będą dostarczane przez kurierów firmy InPost oraz Geis pod wskazany adres w całej Polsce. Zamówienia będą dostarczane do klienta w czasie do 3 dni roboczych od dokonania zapłaty za zamówienie. Koszt dostawy za zakupy do 149 zł będzie płatny 9,99 zł, a powyżej kwoty 149 zł produkty będą dostarczane bezpłatnie. Klient będzie miał 30 dni na zwrot zakupów. Zwrot będzie bezpłatny przy skorzystaniu z usług Poczty Polskiej.

Lidl dodaje, że jakość jest dla sieci priorytetem. Sieć przeprowadza 7500 badań rocznie w niezależnych laboratoriach. Sieć podkreśla również, że preferuje polskich producentów.

Sieć zaprasza do współpracy polskie marki. - Chcielibyśmy, aby większa liczba polskich marek miała dostęp do naszego nowego kanału sprzedaży – nie tylko duże, ale też mniejsze i nowo powstające - mówił Maksymilian Braniecki.

Dodał, że zakaz  handlu nie przyspieszył prac, ponieważ pracę nad sklepem zaczęli przed wprowadzeniem ustawy o ograniczeniu handlu w niedzielę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    e-sklep RSS ALERT    /    Maksymilian Braniecki RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.128.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.