Prezes Makro C&C Polska: Chcemy zwiększyć konkurencyjność

W Polsce, Makro Cash & Carry w 2012 otworzyło 2 nowe Makro Punkty i osiągnęło sprzedaż na poziomie 1,629 mld euro.
- W 2012 roku określiliśmy strategiczne kierunki działań naszej organizacji, by być bliżej naszych klientów. Wprowadzaliśmy wiele projektów, które mają nam pomóc w zwiększeniu naszej konkurencyjności oraz atrakcyjności dla klientów. Bez wątpienia będziemy kontynuować te działania w długofalowej perspektywie - wyjaśnia David Boner, prezes Makro Cash & Carry Polska.
W Polsce Makro Cash&Carry działą w naszym kraju od 1994 roku; posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 tys. mkw. Makro Cash&Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!