Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Makro: Chcielibyśmy otwierać nawet 1000 sklepów Odido rocznie

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 10-02-2012, 11:02
Prezes Makro: Chcielibyśmy otwierać nawet 1000 sklepów Odido rocznie
Prezes Makro C&C Polska, Sylweriusz Faruga fot. portalspozywczy.pl/żelaznastudio

- Plany rozwoju sieci Odido mamy bardzo ambitne. Wiemy co i jak robić, żeby je zrealizować. Mamy odpowiednie środki. 1000 nowych sklepów Odido rocznie to byłaby optymalna liczba, chcielibyśmy, aby tak było. Jednak ze względu na to, że projekt jest ciągle na wczesnym etapie rozwoju trudno jest mówić o szczegółach - mówi w rozmowie z serwisami www.dlahandlu.pl oraz www.portalspozywczy.pl Sylweriusz Faruga, prezes Markro Cash&Carry Polska.

- Aktualnie sieć Odido liczy ponad 800 sklepów. Jesteśmy obecni z tym formatem w całej Polsce, geograficzne rozmieszczenie sklepów rozkłada się prawie równomiernie. Cieszy nas fakt, ze Odido dobrze radzi sobie nie tylko tam, gdzie Makro ma silniejszą rynkową pozycję. Pokazuje to uniwersalność tego konceptu. Z drugiej strony partnerska sieć sklepów wpisuje się w nasz model działania - sklepy są w bliskiej odległości od dużych hal i od tzw. hurtowni-satelitów, jak nazywamy Makro Punkty - dodaje Sylweriusz Faruga.

Zapytany, czy kampania reklamowa zdynamizowała rozwój Odido, odpowiada: - Zdecydowanie tak, o czym świadczyć mogą zarówno rezultaty badania świadomości marki Odido jak i rezultaty biznesowe sklepów zrzeszonych w sieci. Z kampanią wystartowaliśmy dopiero w listopadzie 2011, już po osiągnięciu tzw. masy krytycznej. Zamierzamy ją kontynuować w 2012 roku, gdyż jej odbiór jest bardzo pozytywny. Reklama ma werbować nowych partnerów i zachęcać klientów do odwiedzania sklepów Odido. W stu procentach spełnia swoje funkcje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • TomaszK 06-04-2012, 15:42:
Nie rozumiecie podstawy tego konceptu. Chodzi o to że Makro daje KnowHow i materiały reklamowe(wystrój sklepu itd trzeba kupić od nich samemu) Przywiązuje tym samy małe sklepy do siebie i wprowadza na rynek swoje produkty Fine Food. Wchodzą w sklepy zazwyczaj istniejące a potrzebujące identyfikacji z jakąś siecią i reklamy. Makro NIE OTWIERA punktów detalicznych.
  • Taxi-gsm 17-02-2012, 10:09:
No i mamy pozytywna odpowiedź na wydłużenie wieku emerytalnego 0 2 lata dla mężczyzn i 7 lat dla kobiet. Więcej kasy na rynku więcej sklepów. Brawo! To pozytywistyczne myślenie!!! Brawo panie prezesie!! Ja jeszcze proponuje lotnisko w każdym powiecie i obowiązkowy "Orlik" przy każdym nowym domu (jeśli będzie budowany bliźniak można będzie wystąpić o zgodę na jeden "Orlik"). Ostatni klient zgasi światło.
  • januszgeduld@interia.pl 11-02-2012, 22:05:
Myślałem,że ceny będą rozsądne a tu kosmos.Makro nastawia się na klienta detalicznego bo takiego najszybciej ogłupić niby promocjami,90% towaru sprzedaję taniej niż oferuję Makro a jak już mają coś w rozsądnej cenie to tylko na gazetce lub śladowe ilości.

Zobacz wszystkie komentarze (4)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH