Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Makro: Miniony rok stał pod znakiem nowej polityki cenowej

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 10-02-2014, 11:03
Prezes Makro: Miniony rok stał pod znakiem nowej polityki cenowej
David Boner, prezes Makro Cash and Carry Polska

- Sytuacja rynkowa była w minionym roku wyzwaniem, szczególnie dla sektora tradycyjnego handlu. Sektor Horeca również przechodził w roku 2013 lekką stagnację. Sieci franczyzowe takie jak Odido zyskały znacznie na popularności jako rozwiązanie gwarantujące przedstawicielom sektora tradycyjnego handlu dalszy rozwój - mówi David Boner, prezes Makro Cash and Carry Polska.

- Ekspansja naszej sieci była w minionym roku bardzo dynamiczna, w czerwcu otworzyliśmy 2000. placówkę Odido w Mińsku Mazowieckim. Udało nam się również podtrzymać dynamiczny rozwój marki własnej. Warto pamiętać, że to właśnie marki własne takie jak Fine Food pozwalają kupcom wyróżnić się na tle konkurencji. Dla Makro był to rok pod znakiem nowej polityki cenowej, która stosunkowo szybką zyskała aprobatę naszych klientów oraz rozwoju usługi delivery, która obecnie jest adresowana zarówno do klientów Horeca, sklepów zrzeszonych w sieci franczyzowej Odido jak i sklepów niezależnych. W minionym roku skoncentrowaliśmy się również na e- narzędziach i rozwoju naszego sklepu internetowego Makro Biuro online, wprowadziliśmy również do wszystkich naszych hal terminale umożliwiające płatność kartą Visa i MasterCard - mówi prezes Makro.

- Na rok 2014 patrzymy optymistycznie, pracujemy nad różnymi narzędziami w ramach naszego multikanałowego modelu biznesowego. Obecny rok jest dla Makro w Polsce oraz Metro również rokiem jubileuszowym, ponieważ obchodzimy w nim 20 rocznicę rozpoczęcia przez Makro działalności na polskim rynku oraz 50 rocznicę powstania firmy Metro Cash&Carry. Z tej okazji zostanie również po raz pierwszy przeprowadzona globalna kampania marketingowa pt. „You & MAKRO/METRO", w której w roli głównej wystąpili nasi klienci - dodaje David Boner.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • kinga 15-02-2014, 00:56:
Wcześniej kupowałam ale teraz nie wożą jak inne hurtownie więc się nie pojawiam...
  • Władzia 10-02-2014, 11:10:
Ale tracicie biznesowo i wizerunkowo nie dowożąc do sklepów towarów....Pewnie mały hurt by na tym stracił,a tego przecież nie chcecie :-)

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 444) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH