REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Mogo: Chcemy być liderem innowacji na rynku produktów ekologicznych

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 17-04-2008, 12:44

- Według nas rozwój rynku Bio będzie ukierunkowany w stronę produktów nowoczesnych, przeznaczonych dla konsumentów aktywnych i świadomych ich walorów prozdrowotnych i smakowych - mówi Paweł Makowski, prezes zarządu firmy Mogo. W tym celu firma uzupełnia swój asortyment o artykuły, które umożliwiają szybkie przygotowanie pełnowartościowego i zdrowego posiłku, czy też zdrowe sprzątnięcie całego mieszkania.

REKLAMA

Mogo chce obalić mit w którym produkty ekologiczne utożsamiane są z co prawda zdrowymi, ale mało smacznymi i nieatrakcyjnymi wizualnie. Organic Planet i Drop to wysokiej jakości, nowoczesne produkty, skierowane dla młodych aktywnych konsumentów, nowością jest tworzenie asortymentu skierowanego dla singli - produktów które w prosty sposób tworzą dania gotowe do spożycia - jak bio naleśniki, czy puree.

- W Mogo podjęliśmy się zadania wprowadzenia do sprzedaży gamy produktów umożliwiających konsumentom dokonanie świadomego wyboru między produktami tradycyjnymi a ekologicznymi - mówi Makowski. - W tworzeniu projektów Organic Drop (ekologiczne, hipoalergiczne środki czystości) i Organic Planet (żywność organiczna) kierowaliśmy się koncepcją tworzenia produktów zdrowych ale i nowoczesnych.

Ważnym elementem rozwoju rynku produktów BIO w Polsce będzie odpowiednia edukacja konsumentów, dlatego bardzo istotne jest odpowiednie wykorzystanie środków pochodzących np. z Unii Europejskiej i stworzenie ogólnopolskiej ampanii informacyjnej skierowanej do ludzi młodych.

- Bogata oferta asortymentowa i ciekawy design (nowatorski) opakowań mają stanowić swoisty wyznacznik według którego konsumenci będą dokonywać swojego wyboru - dodaje prezes Mogo.

- Rynek produktów ekologicznych jest dla według nas obszarem bardzo perspektywicznym, od ponad roku stanowi główny kierunek rozwoju działalności firmy - mówi Paweł Makowski. Idea współtworzenia tego rynku przyświeca całej grupie kapitałowej Bakalland SA, której Mogo jest jednym z członków.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 614) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH