Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Prezes Netto Polska: Priorytetem jest dla nas rozwój (wywiad)

Priorytetem jest dla nas rozwój, dlatego otwieramy nowe placówki zgodne z konceptem 3.0. Równolegle skupiamy się na remodelingu starszych sklepów, nadając im nowy wygląd - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy Janusz Stroka, prezes Netto Polska.

Prezes Netto Polska: Priorytetem jest dla nas rozwój (wywiad)
Janusz Stroka, prezes Netto Polska. Fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 16-12-2019, 11:15

Jak wyglądała realizacja strategii Państwa sieci handlowej w 2019 roku? 

Od ponad roku w naszych sklepach wdrażamy koncept Netto 3.0. Jest to ukłon w stronę potrzeb klientów oraz odpowiedź na zmieniające się trendy na rynku. Współczesny konsument jest bowiem coraz bardziej świadomy, a co za tym idzie – wymagający. Model 3.0  zakłada dostarczenie klientom wyjątkowego doświadczenia zakupowego. Takie doświadczenie wnosi do naszych sklepów koncept 3.0. Chcemy, aby kojarzył się z prostotą wyrazu, skandynawskim designem, korzyściami dla klientów, ale także naszą polityką odpowiedzialnością społeczną i odważną komunikacją. Model 3.0 jest przy tym elastyczny, daje nam wiele inspiracji do zmian i udoskonalania zarówno oferty, jak i wyglądu naszych sklepów. Koncept 3.0 to także odmieniona oferta produktowa. Na półki naszych sklepów wprowadziliśmy i nadal wprowadzamy nowości asortymentowe, kierując się trendami i oczekiwaniami naszych klientów. W tym roku rozpoczęliśmy także realizację nowej strategii komunikacji, zgodnej z założeniami konceptu 3.0. Wprowadziliśmy nowe logo, zaprojektowaliśmy nowe materiały reklamowe, zmieniliśmy nasz claim na: "Zdrowy rozsądek. Każdego dnia". 

Koncept 3.0 wdrażają Państwo zarówno w nowo otwieranych sklepach jak i w starszych.

Priorytetem jest dla nas rozwój, dlatego otwieramy nowe placówki zgodne z konceptem 3.0. Równolegle skupiamy się na remodelingu starszych sklepów, nadając im nowy look&feel. Zdajemy sobie sprawę z tego, że konsument szuka dziś czegoś więcej niż tylko produktu. Liczy się atmosfera w sklepie oraz komfortowa przestrzeń. W ramach prac modernizacyjnych poszerzamy alejki. Inwestujemy w nowe technologie. Standardem w placówkach Netto 3.0 są zintegrowane systemy komunikacji bezprzewodowej pracowników oraz nagłośnienia i zarządzania kolejką kasową. Nowo powstały sklep w Szczecinie wyposażyliśmy w innowacyjny system inteligentnych kamer, pozwalających na automatyczne informowanie personelu o konieczności otwarcia kolejnych kas. System obejmuje również półki sklepowe i informuje o konieczności uzupełnienia brakujących produktów. 

więcej informacji:

Netto RSS ALERT    /    Netto Polska RSS ALERT    /    Janusz Stroka RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    dyskonty RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.201.14
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.