Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Prezes Netto Polska: Wypracowaliśmy nową strategię rozwoju

W ciągu dwóch ostatnich lat byliśmy skoncentrowani na remontach i remodelingu naszych starszych placówek i przede wszystkim na wypracowaniu nowej strategii rozwoju - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Janusz Stroka, prezes sieci handlowej Netto Polska.

Prezes Netto Polska: Wypracowaliśmy nową strategię rozwoju
Janusz Stroka, prezes sieci handlowej Netto Polska. Fot. materiały prasowe

- W ubiegłym roku otworzyliśmy siedem sklepów. W tym roku trzy, ale jeden z nich – usytuowany w gdańskiej galerii Madison – to sklep w najnowszym koncepcie 3.0, która jest realizowana w ramach nowej strategii Netto - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Janusz Stroka, prezes sieci handlowej Netto Polska.

- Od przyszłego roku rozwój Netto na polskim rynku przyspieszy, zamierzamy otwierać od 30 do 40 sklepów rocznie. Zmodyfikowaliśmy jednak nieco dotychczasową strategię i nie tylko budujemy sklepy na własnych działkach, ale także szukamy lokalizacji w prestiżowych, dogodnie zlokalizowanych centrach handlowych - tłumaczy.

- W 2019 roku nasze siły chcemy skoncentrować wokół rozwoju i wdrożenia konceptu Netto 3.0 w innych placówkach naszej sieci. Zgodnie z założeniami, Netto 3.0 to nowoczesne i przestronne miejsce, które powstało z myślą o potrzebach naszych klientów, a także jako odpowiedź na aktualne trendy - mówi prezes Netto Polska.

- Mam tu na myśli m.in. rozwój i poszerzenie pewnych grup produktów jak np. świeże warzywa, owoce, czy artykuły TO GO. Oprócz tego, w najnowszym Netto klienci mogą zaopatrzyć się również w produkty bezcukrowe, bezglutenowe, bezlaktozowe, wegańskie czy z certyfikatem BIO - dodaje.

- Jako firma wywodząca się z Danii, często czerpiemy ze skandynawskich inspiracji – zarówno jeżeli chodzi o sposób zarządzania firmą, relacje z pracownikami, ale też w przypadku designu – nowe Netto cechuje prosty, minimalistyczny styl, który dobrze koresponduje z nowoczesną galerią Madison - wyjaśnia Janusz Stroka.

Wywiad z prezesem sieci Netto Polska jest dostępny w strefie premium.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Janusz Stroka RSS ALERT    /    Netto RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Ciastek 2018-12-10 09:33:21
    Szkoda, że kupcy nie porównują najlepszych ofert przy zakupch produktów na podatawie jakości i ceny, tylko wybierają dostawców wedlug swoich „widzi mi sie”....

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.228.41.66
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.