REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes OBST: Marki własne sieci handlowych nie odbiegają jakością od wyrobów znanych marek

  • Autor: money.pl
  • Data: 15-09-2011, 10:16
Prezes OBST: Marki własne sieci handlowych nie odbiegają jakością od wyrobów znanych marek
Robert Koszuta, prezes firmy Obst, fot. Obst

- Produkty sprzedawane pod markami sieci handlowych czasem różnią się w niewielkim stopniu składem surowcowym od markowych produktów, na przykład zawartością witamin, kakao czy miodu. Wynika to z preferencji danej sieci. Nie obniżamy jednak jakości tych wyrobów tylko po to, żeby wyszło taniej. Ideą tzw. private labels jest oferowanie dobrego produktu, po atrakcyjnej cenie - twierdzi w rozmowie z money.pl Robert Koszuta, prezes firmy OBST.

REKLAMA

- Zły wizerunek segmentu private labels to poniekąd wina samych sieci handlowych, które zepsuły go na własne życzenie. Był okres, kiedy markety stawiały na bardzo niską cenę produktu, przy jednoczesnym atrakcyjnym wyeksponowaniu opakowań na półce sklepu. Tymczasem zachodnie dyskonty wyglądały jak półhurtownie: produkty w bardzo prostych opakowaniach jednostkowych były umieszczone w szarych kartonach na paletach. To pozwalało kupić dobry jakościowo produkt taniej. A w polskich sieciach dyskontowych produkty były kolorowe i bardzo ładne, niestety często kosztem jakości samego produktu - mówi Robert Koszuta, prezes firmy Obst.

Jak informuje money.pl zdaniem prezesa firmy Obst klient wybierając produkt ze sklepowej półki powinien przede wszystkim czytać informacje zawarte zazwyczaj z tyłu opakowania. Jego zdaniem najważniejszy jest skład surowcowy., który im krótszy i składający się z podstawowych, naturalnych składników, tym lepszy. - Następnie klient sam musi odpowiedzieć sobie na pytanie, ile chce za dany produkt zapłacić. Jeśli odpowiedź brzmi: jak najmniej, to przed nim stoi zadanie wyboru jak najlepszego produktu z bogatej oferty sklepowej - dodaje prezes OBST.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Sungboo 13-03-2013, 15:40:
Boski Roberto toż to Messi poslkiego handlu !!!
Cóż za "wybitna" wypowiedź specjalisty z branży :)))))

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (10 004) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH