Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Prezes Organic Farma Zdrowia: 2020 rok to dobry czas dla sklepów specjalistycznych

Rok 2019 był dla grupy Organic Farma Zdrowia czasem wielkich wydarzeń, zwłaszcza z początku i końca roku. Ostatniego dnia stycznia, w ogromnym pożarze spłonęły całkowicie biuro i magazyn centralny Grupy znajdujący się w centrum logistycznym na Żeraniu w Warszawie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia.

Prezes Organic Farma Zdrowia: 2020 rok to dobry czas dla sklepów specjalistycznych
Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia. Fot. PTWP

Autor: Olimpia Wolf, portalspozywczy.pl
Data: 04-02-2020, 13:16

- Dzięki wytężonej  pracy pracowników oraz pomocy dostawców - mimo tej wielkiej katastrofy - sklepy Organic Farma Zdrowia funkcjonowały bez większych zakłóceń. Już po kilku dniach uruchomiliśmy magazyn zastępczy wraz z biurami, a po kilku miesiącach wprowadziliśmy się do nowego, większego i dużo lepiej wyposażonego magazynu oraz do nowych biur dla całej Grupy. Jesteśmy więc w miejscu z większym potencjałem do dalszego rozwoju - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia. 

- O ile rok 2019 zaczął się nie najlepiej to przebiegał i skończył się całkiem dobrze. Po pierwsze odnotowujemy zwiększenie skali działalności. W 2019 roku sprzedaż naszej grupy pierwszy raz w historii przekroczyła 100 mln zł - dodaje.

- Sprzedaż spółki dystrybucyjnej Eko-Wital wyniosła 58,3 mln zł i była zaledwie o 1,2% niższa od tej z 2018 roku, mimo, że dojście po pożarze do pełnej sprawności zajęło 5 miesięcy, natomiast sprzedaż spółki detalicznej Organic Farma Zdrowia w 2019 roku przekroczyła 61 mln zł,  co oznacza wzrost o 5,1% w stosunku rocznym, natomiast sprzedaż LfL  wzrosła o 6,13% - tłumaczy.

- Było to możliwe dzięki właściwej i stale weryfikowanej strategii, którą opracowaliśmy wspólnie z naszym włoskim inwestorem EcorNaturaSi. Zrewitalizowaliśmy niemal wszystkie nasze sklepy, które obecnie są bardziej przyjazne klientom i lepiej zaopatrzone. Korzystaliśmy przy tym w dużej mierze z włoskich doświadczeń - dodaje.

- Stale poszerzamy ofertę produktową - postawiliśmy na bardzo wysokiej jakości produkty ekologiczne, w szczególności na produkty świeże. Obecnie mamy najszerszą w Polsce ofertę  ekologicznych warzyw i owoców, mięsa i wędlin, nabiału, pieczywa, a także dań gotowych, w tym ofertę dań i produktów wegetariańskich i wegańskich. Stawiamy na lokalnych dostawców oraz unikalne na polskim rynku produkty z zagranicy, np. od naszego włoskiego partnera, który blisko współpracuje z trzystoma farmami ekologicznymi i biodynamicznymi - mówi Sławomir Chłoń.

- W grudniu 2019 roku uruchomiliśmy we Wrocławiu Organic market ekologiczny, czyli duży sklep o powierzchni ok. 500 mkw połączony z Bistro. Taki market z powodzeniem od ponad dwóch lat działa w Warszawie. Na podstawie dotychczasowych doświadczeń wiemy, że duże, dobrze zaopatrzone sklepy to właściwe rozwiązanie dla handlu produktami ekologicznymi w największych miastach. Takie właśnie placówki będziemy uruchamiać w przyszłości, w każdym dużym mieście Polski. W 2019 roku zamknęliśmy też kilka małych sklepów, które nie spełniały już ani naszych, ani klientów oczekiwań. 

więcej informacji:

Organic Farma Zdrowia RSS ALERT    /    żywność ekologiczna RSS ALERT    /    Sławomir Chłoń RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.113.29
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
iii

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.