Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Prezes Organic Farma Zdrowia: Millenialsi to niezwykle aktywni klienci

Millenialsi są niezwykle aktywnymi klientami, w przeciwieństwie do większości pozostałych konsumentów. Przejawiają zainteresowanie, dopytują się, oczekują porady, pomocy - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Sławomir Chłoń, Prezes Zarządu Organic Farma Zdrowia.

Prezes Organic Farma Zdrowia: Millenialsi to niezwykle aktywni klienci
Sławomir Chłoń, Prezes Zarządu Organic Farma Zdrowia. Fot. materiały prasowe OFZ

- Millenialsi należą do grupy naszych najbardziej perspektywicznych klientów. Obserwujemy pozytywne zmiany zachodzące na rynku. Do tej pory millenialsi mało interesowali się organiczną żywnością, sposobem odżywiania, w porównaniu np. ze Stanami Zjednoczonymi czy Europą Zachodnią - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Sławomir Chłoń, Prezes Zarządu Organic Farma Zdrowia.

Dodaje, że obecnie zachodzi pewna przemiana. - Najpierw było szaleństwo w zakresie „fitness” – odwiedzanie fitness klubów, siłowni, jeżdżenie na rowerze, bieganie, przejawianie szeroko pojętej aktywności fizycznej. Do pewnego momentu obserwowaliśmy jednak, że wiele osób przywiązuje bardzo dużą wagę do bycia „fit”, ale nie przejawia zainteresowania zdrowym jedzeniem, a wręcz przeciwnie, popularnością cieszyły się chemiczne odżywki i niezbyt zdrowe jedzenie. Było to zadziwiające, gdyż jedno z drugim stało w sprzeczności - mówi Sławomir Chłoń.

Podkreśla, że w ostatnich dwóch-trzech latach coraz więcej millenialsów – ale nie tylko – zaczyna zwracać uwagę na te kwestie. - Czerpią wiedzę z różnych źródeł – od trenerów osobistych, „coachów” mających zupełnie inną świadomość w tym zakresie, którzy mówią, że trzeba zwracać uwagę, jak się je, w jakich porcjach, o których godzinach itd. Nastąpiło swego rodzaju przebudzenie świadomości i coraz więcej osób przychodzi do naszych sklepów, również w celu uzyskania porady. Mamy przeszkolony personel i ekspertów, którzy udzielają darmowych porad w zakresie odżywiania - tłumaczy prezes sieci Organic Farma Zdrowia.

- Millenialsi są niezwykle aktywni, w przeciwieństwie do większości pozostałych klientów. Przejawiają zainteresowanie, dopytują się, oczekują porady, pomocy - dodaje Chłoń.

- Warto zwrócić uwagę na kwestię źródeł, z jakich millenialsi i inni konsumenci pozyskują wiedzę. Jeśli są to nasi eksperci, czy dietetycy, „coache” personalni, jest to wiedza na dobrym poziomie. Niestety bywa też, że za pośrednictwem telefonu komórkowego czy komputera korzystają ze źródeł internetowych, które nie są autoryzowane, a tworzone przez osoby niepowołane, bez wykształcenia w tym zakresie, doradzające rzeczy wręcz niewłaściwe. Ale generalnie wiedza i świadomość w tym zakresie jest coraz większa. Wielu konsumentów przechodzi dziś na zdrowy styl życia w dobrym tego słowa znaczeniu, łącząc aktywność fizyczną, z odpowiednim trybem i sposobem jedzenia coraz częściej produktów ekologicznych - wyjaśnia Sławomir Chłoń.

Organic Farma Zdrowia to sieć 40 samoobsługowych delikatesów z produktami ekologicznymi i tradycyjnymi. Od 6 lipca 2016 roku większościowym udziałowcem Organic Farma Zdrowia jest największy dystrybutor i detalista żywności ekologicznej we Włoszech – spółka EcorNaturaSi S.P.A. z siedzibą w Weronie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Sławomir Chłoń RSS ALERT    /    Organic Farma Zdrowia RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    millenialsi RSS ALERT    /    konsumenci RSS ALERT    /    żywiość bio RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • BDM 2017-08-21 09:20:56
    no z moich doświadczeń wynika że ta grupa konsumencka ( mocno niszowa ) swoją aktywność dzieli tak - wpływ od rodziców - kupuję - potem długo długo nic ( schabowe u mamy bo pustka w kieszenie ) i boom rodzice wspomogli - potem długo długo nic. I teraz pytanie - czy utrzymasz pan firmę od wpływu do wpływu ? Szczerze wątpię ....
  • AB 2017-08-21 09:57:48
    @BDM - obawiam sie, ze pomyliles generacje. Ich grupa docelowa sa starsi millenialsi, a nie mlodsi (studenci i nastolatkowie) i generacja Z.
  • observer 2017-08-21 12:56:25
    milenialsi starsi młodsi generacje Z Y T - marketingowy bełkot i tyle - każdy towar ma swojego kupca jeśli jest dobrze opakowany i ma dobrą cenę - reszta to kompletne bzdury wymyslone przez pożal się boże oderwanych od rzeczywistości marketingowców. Można prawić dyrdymały o grupach docelowych takich i owakich a i tak producent ściągnie gacie przed kupcem z sieci i mozna te analizy wsadzić między bajki bo liczy się przychód a co za nim idzie nędzna bo nędzna ale marża
  • Psycholog 2017-09-01 08:17:30
    @observer - dziekuje ze podzieliles sie z nami swoimi doswiadczeniami, a teraz podciagnij te gacie co to je zdjales i poszukaj jakisc grupy wsparcia. Swiat jest piekny! Pozdrawiam.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.238.169
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.