Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Organic Farma Zdrowia: Millenialsi to niezwykle aktywni klienci

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 18-08-2017, 09:36
Prezes Organic Farma Zdrowia: Millenialsi to niezwykle aktywni klienci
Sławomir Chłoń, Prezes Zarządu Organic Farma Zdrowia. Fot. materiały prasowe OFZ

Millenialsi są niezwykle aktywnymi klientami, w przeciwieństwie do większości pozostałych konsumentów. Przejawiają zainteresowanie, dopytują się, oczekują porady, pomocy - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Sławomir Chłoń, Prezes Zarządu Organic Farma Zdrowia.

- Millenialsi należą do grupy naszych najbardziej perspektywicznych klientów. Obserwujemy pozytywne zmiany zachodzące na rynku. Do tej pory millenialsi mało interesowali się organiczną żywnością, sposobem odżywiania, w porównaniu np. ze Stanami Zjednoczonymi czy Europą Zachodnią - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Sławomir Chłoń, Prezes Zarządu Organic Farma Zdrowia.

Dodaje, że obecnie zachodzi pewna przemiana. - Najpierw było szaleństwo w zakresie „fitness” – odwiedzanie fitness klubów, siłowni, jeżdżenie na rowerze, bieganie, przejawianie szeroko pojętej aktywności fizycznej. Do pewnego momentu obserwowaliśmy jednak, że wiele osób przywiązuje bardzo dużą wagę do bycia „fit”, ale nie przejawia zainteresowania zdrowym jedzeniem, a wręcz przeciwnie, popularnością cieszyły się chemiczne odżywki i niezbyt zdrowe jedzenie. Było to zadziwiające, gdyż jedno z drugim stało w sprzeczności - mówi Sławomir Chłoń.

Podkreśla, że w ostatnich dwóch-trzech latach coraz więcej millenialsów – ale nie tylko – zaczyna zwracać uwagę na te kwestie. - Czerpią wiedzę z różnych źródeł – od trenerów osobistych, „coachów” mających zupełnie inną świadomość w tym zakresie, którzy mówią, że trzeba zwracać uwagę, jak się je, w jakich porcjach, o których godzinach itd. Nastąpiło swego rodzaju przebudzenie świadomości i coraz więcej osób przychodzi do naszych sklepów, również w celu uzyskania porady. Mamy przeszkolony personel i ekspertów, którzy udzielają darmowych porad w zakresie odżywiania - tłumaczy prezes sieci Organic Farma Zdrowia.

- Millenialsi są niezwykle aktywni, w przeciwieństwie do większości pozostałych klientów. Przejawiają zainteresowanie, dopytują się, oczekują porady, pomocy - dodaje Chłoń.

- Warto zwrócić uwagę na kwestię źródeł, z jakich millenialsi i inni konsumenci pozyskują wiedzę. Jeśli są to nasi eksperci, czy dietetycy, „coache” personalni, jest to wiedza na dobrym poziomie. Niestety bywa też, że za pośrednictwem telefonu komórkowego czy komputera korzystają ze źródeł internetowych, które nie są autoryzowane, a tworzone przez osoby niepowołane, bez wykształcenia w tym zakresie, doradzające rzeczy wręcz niewłaściwe. Ale generalnie wiedza i świadomość w tym zakresie jest coraz większa. Wielu konsumentów przechodzi dziś na zdrowy styl życia w dobrym tego słowa znaczeniu, łącząc aktywność fizyczną, z odpowiednim trybem i sposobem jedzenia coraz częściej produktów ekologicznych - wyjaśnia Sławomir Chłoń.

Organic Farma Zdrowia to sieć 40 samoobsługowych delikatesów z produktami ekologicznymi i tradycyjnymi. Od 6 lipca 2016 roku większościowym udziałowcem Organic Farma Zdrowia jest największy dystrybutor i detalista żywności ekologicznej we Włoszech – spółka EcorNaturaSi S.P.A. z siedzibą w Weronie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Psycholog 01-09-2017, 08:17:
@observer - dziekuje ze podzieliles sie z nami swoimi doswiadczeniami, a teraz podciagnij te gacie co to je zdjales i poszukaj jakisc grupy wsparcia. Swiat jest piekny! Pozdrawiam.
  • observer 21-08-2017, 12:56:
milenialsi starsi młodsi generacje Z Y T - marketingowy bełkot i tyle - każdy towar ma swojego kupca jeśli jest dobrze opakowany i ma dobrą cenę - reszta to kompletne bzdury wymyslone przez pożal się boże oderwanych od rzeczywistości marketingowców. Można prawić dyrdymały o grupach docelowych takich i owakich a i tak producent ściągnie gacie przed kupcem z sieci i mozna te analizy wsadzić między bajki bo liczy się przychód a co za nim idzie nędzna bo nędzna ale marża
  • AB 21-08-2017, 09:57:
@BDM - obawiam sie, ze pomyliles generacje. Ich grupa docelowa sa starsi millenialsi, a nie mlodsi (studenci i nastolatkowie) i generacja Z.

Zobacz wszystkie komentarze (4)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 263) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH