Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Organic Farma Zdrowia: Przechodzimy w fazę otwierania dużych sklepów (wideo)

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 17-11-2017, 11:21
Prezes Organic Farma Zdrowia: Przechodzimy w fazę otwierania dużych sklepów (wideo)
Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia. Fot. PTWP

Przechodzimy w fazę otwierania dużych sklepów, takich, jakie można spotkać w Niemczech, w Austrii, we Włoszech, w innych krajach. W większych sklepach ofertę można zaprezentować w sposób bardziej rozbudowany i kompleksowy - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia.

Jak wygląda obecnie strategia Organic Farma Zdrowia? - Po okresie 10-letniej dojrzałości naszej firmy i jednocześnie spoglądając na rynek spożywczy w Polsce i rosnącą świadomość dotyczącą tego, że konsumenci chcieliby odżywiać się lepiej, zdrowiej, bezpieczniej, rozwijamy intensywnie naszą sieć sklepów, ale i ofertę produktową, którą tam prezentujemy. W związku z tym modernizujemy nasze sklepy – w tym roku zmodernizowaliśmy już kilkanaście sklepów i w kolejnym roku nastąpi to również w pozostałych kilkunastu sklepach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia.

- W tym samym okresie powiększamy powierzchnię handlową, ale też przechodzimy w fazę otwierania dużych sklepów, takich, jakie można spotkać w Niemczech, w Austrii, we Włoszech, w innych krajach. W większych sklepach ofertę można zaprezentować w sposób bardziej rozbudowany i kompleksowy - dodaje.

- Nie wszyscy wiedzą o tym, że w dzisiejszych czasach można znaleźć odpowiedniki ekologiczne we wszystkich grupach produktowych. Dotyczy to produktów świeżych, co jest siłą naszej firmy - obecnie prawie 60 proc. naszej sprzedaży to produkty świeże – pieczywo, nabiał, mięso, wędliny, warzywa i owoce – coraz bardziej rosnące w zakresie sprzedaży, ale oczywiście dotyczy to też innych produktów - tłumaczy Sławomir Chłoń.

Podkreśla, że obecnie klient może dokonać kompleksowych zakupów ekologicznych w sklepach Organic Farma Zdrowia, ponieważ te produkty są już dostępne, natomiast do tej pory te sklepy były zbyt małe i nie można było w odpowiedni sposób zaprezentować oferty.

- Pracujemy też nad tym, aby usprawnić łańcuch logistyczny, aby dostawy - szczególnie produktów świeżych - mogły odbywać się codziennie do sklepów, a jak nie codziennie, to co najmniej kilka razy w tygodniu i żeby rzeczywiście ta świeżość była zachowana. W przypadku produktów ekologicznych jest to tym bardziej niezbędne, ponieważ termin trwałości tych produktów jest stosunkowo krótki, więc im częstsze dostawy, tym wyższa świeżość produktów kupowanych przez naszych klientów - mówi prezes Organic Farma Zdrowia.

Sławomir Chłoń mówi, że widać zmiany w trendach konsumenckich na przestrzeni ostatnich kilku lat. Tłumaczy, że klienci dopytują się o to, czym jest superfood, o działanie takich produktów. Pytają o produkty naturalne i ekologiczne, które posiadają odpowiednie witaminy, minerały.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 715) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH