Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Prezes Organic Farma Zdrowia: Przechodzimy w fazę otwierania dużych sklepów (wideo)

Przechodzimy w fazę otwierania dużych sklepów, takich, jakie można spotkać w Niemczech, w Austrii, we Włoszech, w innych krajach. W większych sklepach ofertę można zaprezentować w sposób bardziej rozbudowany i kompleksowy - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia.

Prezes Organic Farma Zdrowia: Przechodzimy w fazę otwierania dużych sklepów (wideo)
Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia. Fot. PTWP

Jak wygląda obecnie strategia Organic Farma Zdrowia? - Po okresie 10-letniej dojrzałości naszej firmy i jednocześnie spoglądając na rynek spożywczy w Polsce i rosnącą świadomość dotyczącą tego, że konsumenci chcieliby odżywiać się lepiej, zdrowiej, bezpieczniej, rozwijamy intensywnie naszą sieć sklepów, ale i ofertę produktową, którą tam prezentujemy. W związku z tym modernizujemy nasze sklepy – w tym roku zmodernizowaliśmy już kilkanaście sklepów i w kolejnym roku nastąpi to również w pozostałych kilkunastu sklepach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia.

- W tym samym okresie powiększamy powierzchnię handlową, ale też przechodzimy w fazę otwierania dużych sklepów, takich, jakie można spotkać w Niemczech, w Austrii, we Włoszech, w innych krajach. W większych sklepach ofertę można zaprezentować w sposób bardziej rozbudowany i kompleksowy - dodaje.

- Nie wszyscy wiedzą o tym, że w dzisiejszych czasach można znaleźć odpowiedniki ekologiczne we wszystkich grupach produktowych. Dotyczy to produktów świeżych, co jest siłą naszej firmy - obecnie prawie 60 proc. naszej sprzedaży to produkty świeże – pieczywo, nabiał, mięso, wędliny, warzywa i owoce – coraz bardziej rosnące w zakresie sprzedaży, ale oczywiście dotyczy to też innych produktów - tłumaczy Sławomir Chłoń.

Podkreśla, że obecnie klient może dokonać kompleksowych zakupów ekologicznych w sklepach Organic Farma Zdrowia, ponieważ te produkty są już dostępne, natomiast do tej pory te sklepy były zbyt małe i nie można było w odpowiedni sposób zaprezentować oferty.

- Pracujemy też nad tym, aby usprawnić łańcuch logistyczny, aby dostawy - szczególnie produktów świeżych - mogły odbywać się codziennie do sklepów, a jak nie codziennie, to co najmniej kilka razy w tygodniu i żeby rzeczywiście ta świeżość była zachowana. W przypadku produktów ekologicznych jest to tym bardziej niezbędne, ponieważ termin trwałości tych produktów jest stosunkowo krótki, więc im częstsze dostawy, tym wyższa świeżość produktów kupowanych przez naszych klientów - mówi prezes Organic Farma Zdrowia.

Sławomir Chłoń mówi, że widać zmiany w trendach konsumenckich na przestrzeni ostatnich kilku lat. Tłumaczy, że klienci dopytują się o to, czym jest superfood, o działanie takich produktów. Pytają o produkty naturalne i ekologiczne, które posiadają odpowiednie witaminy, minerały.

więcej informacji:

Sławomir Chłoń RSS ALERT    /    Organic Farma Zdrowia RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    żywność ekologiczna RSS ALERT    /    sklepy ekologiczne RSS ALERT    /    FRSiH RSS ALERT    /    FRSiH 2017 RSS ALERT    /    Forum Rynku Spożywczego i Handlu RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.82.73.21
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.