Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Prezes Organic Farma Zdrowia: Stawiamy na sklepy o dużej powierzchni (wideo)

W drugim półroczu 2018 roku kontynuujemy rewitalizację sklepów, które mają wiele lat, ponieważ chcemy, aby ekspozycja produktów w naszych placówkach była jak najlepsza, aby spełniała oczekiwania naszych klientów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia.

Prezes Organic Farma Zdrowia: Stawiamy na sklepy o dużej powierzchni (wideo)
Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia. Fot. PTWP

- Do końca 2018 roku planujemy również otwarcie kolejnych dużych sklepów. Na pewno otworzymy jeden duży w Warszawie, na razie zachowam w tajemnicy, gdzie, ale jest to więcej niż pewne - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia.

- Jesteśmy na etapie poszukiwania dużych, świetnych lokali nadających się dla naszej sieci zarówno w Warszawie jak i w innych dużych miastach Polski. Mówimy o sklepach o powierzchni nie mniejszej niż 400 m2, szukamy między 400 m2 a 800 m2 m.  

Dlaczego tego typu powierzchnia jest ważna dla Państwa?

- Ponieważ chcemy naszym klientom pokazać co najmniej sześć tys. produktów ekologicznych, które można dobrze wyeksponować, wygodnie obejrzeć i kupić, a jest to nierealne na powierzchni mniejszej niż 400 m2 - tłumaczy Sławomir Chłoń.

- Poza tym chodzi też o to, żeby sklep miał możliwość rozwoju - w przyszłości będziemy chcieli tych produktów pokazać jeszcze więcej, dlatego zależy nam na dużej powierzchni - dodaje.

- Ponadto jest to powierzchnia, która się sprawdziła i sprawdza doskonale w krajach Europy Zachodniej - w Niemczech, we Włoszech, Hiszpanii czy Francji. Obecnie nikt już nie otwiera sklepów ekologicznych, które mają mniej niż 400 m2 - mówi.

A czy obecna  strategia firmy jest podobna do tej z 2017 roku, czy są jakieś istotne różnice?

- Strategia, którą opracowaliśmy rok temu, doskonale się sprawdza, co widać to po wynikach sprzedażowych. Dlatego kontynuujemy ją z pełną konsekwencją - mówi prezes Organic Farma Zdrowia.

Organic Farma Zdrowia to sieć 35 samoobsługowych delikatesów z produktami ekologicznymi. Firma posiada też sklep internetowy www.organic24.pl realizujący zamówienia wysyłkowe na terenie całego kraju. W pierwszym półroczu 2018 roku sieć osiągnęła sprzedaż w wysokości niemal 50 mln zł, co oznacza wzrost o 6,53% w stosunku do tego samego okresu 2017 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Organic Farma Zdrowia RSS ALERT    /    Sławomir Chłoń RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT    /    sklepy ekologiczne RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    produkty ekologiczne RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.80.45.31
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.