Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes PGS: Produkty pod marką własną jeszcze nie w tym roku

  • Autor: Łukasz Stępniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 16-02-2009, 15:18

Polska Grupa Supermarketów zastanawia się nad wprowadzeniem do oferty produktów pod marką własną, nie nastąpi to jednak w najbliższym czasie.

- Artykuły pod marką sieci to temat, nad którym niewątpliwie trzeba będzie pochylić się w przyszłości, ale na pewno nie w tym roku - mówi Barbara Wagner-Kołodziejczak, prezes Polskiej Grupy Supermarketów. - Jeżeli będziemy podejmować działania w celu stworzenia marki własnej, będziemy chcieli, by odróżniała się ona wyższą jakością niż funkjonujące na rynku produkty, a to nie będzie łatwe - dodaje.

W 2008 r. Polska Grupa Supermarketów zarządzająca sieciami sklepów Top Market , Delica i Minuta 8 wygenerowała w 2008 r. obrót na poziomie 700 mln zł. Zysk skumulowany 23,8 mln zł. Wzrost sprzedaży w istniejących placówkach średnio 8,3 proc., z tytułu pozyskania nowych udziałowców o 24 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 019) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH