REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes PGS: Produkty pod marką własną jeszcze nie w tym roku

  • Autor: Łukasz Stępniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 16-02-2009, 15:18

Polska Grupa Supermarketów zastanawia się nad wprowadzeniem do oferty produktów pod marką własną, nie nastąpi to jednak w najbliższym czasie.

REKLAMA

- Artykuły pod marką sieci to temat, nad którym niewątpliwie trzeba będzie pochylić się w przyszłości, ale na pewno nie w tym roku - mówi Barbara Wagner-Kołodziejczak, prezes Polskiej Grupy Supermarketów. - Jeżeli będziemy podejmować działania w celu stworzenia marki własnej, będziemy chcieli, by odróżniała się ona wyższą jakością niż funkjonujące na rynku produkty, a to nie będzie łatwe - dodaje.

W 2008 r. Polska Grupa Supermarketów zarządzająca sieciami sklepów Top Market , Delica i Minuta 8 wygenerowała w 2008 r. obrót na poziomie 700 mln zł. Zysk skumulowany 23,8 mln zł. Wzrost sprzedaży w istniejących placówkach średnio 8,3 proc., z tytułu pozyskania nowych udziałowców o 24 proc.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (10 004) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH