REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Piotr i Paweł: Chcemy otwierać co najmniej dziesięć sklepów rocznie

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 02-11-2016, 15:03
Prezes Piotr i Paweł: Chcemy otwierać co najmniej dziesięć sklepów rocznie
Piotr Woś, prezes zarządu sieci Piotr i Paweł

- Rozwijamy się organicznie, w swoim tempie i taki model uznajemy za najlepszy, bo mamy specyficzne potrzeby lokalowe i lokalizacyjne. W perspektywie najbliższych kilku lat będziemy się pojawiać w miastach satelickich dużych aglomeracji - mówi Piotr Woś, prezes zarządu sieci Piotr i Paweł w rozmowie z serwisem Dlahandlu.pl.

REKLAMA

Piotr Woś zaznacza, że Piotr i Paweł podtrzymuje prognozy na 2016 rok.

– Zakładamy wzrost dynamiki obrotów na poziomie 7 proc. w 2016 roku i otwarcie łącznie 11 sklepów.
Wzrostowi sprzedaży detalicznej towarzyszy również rozwój logistyki. W maju br. uruchomiliśmy w Ożarowie Mazowieckim nowy magazyn logistyczny o powierzchni 2,5 tys. mkw., obsługujący e-zakupy w aglomeracji warszawskiej. 1 października ruszyło z kolei nowe centrum dystrybucyjne pod Warszawą obsługujące sklepy w centralnej i południowej Polsce - dodaje.

Jak przyznaje Woś, Piotr i Paweł na rozwój sieci niezmiennie wydaje ok. 30 mln zł rocznie i taki poziom wydatków chce utrzymać w kolejnych latach. Jak dodaje, w 2016 roku liczba placówek franczyzowych (70) przewyższyła liczbę sklepów własnych (60).

– Naturalne jest, że franczyza będzie rosła wraz z rozwojem sieci. Pozyskujemy kilkunastu franczyzobiorców rocznie, z reguły są to nasi długoletni pracownicy, którzy mają już określoną wizję współpracy z nami. Dzięki temu obecne zmiany na rynku pracy nie wpływają na nasze tempo rozwoju, tak jak to ma miejsce np. w przypadku sieci convenience, które mają coraz większy problem z pozyskaniem partnerów do współpracy - dodaje.

Woś przyznaje, że wielkość powierzchni, którą preferuje Piotr i Paweł to ok. 1000 mkw. powierzchni sprzedaży.

- Z tego powodu ograniczamy większe powierzchnie najmu, np. w galeriach , do poniżej 2 tys., a nawet 1,5 tys. mkw., bo konsumenci oczekują sklepów coraz bliżej, coraz mniejszych i niekoniecznie w centrach handlowych. W perspektywie najbliższych kilku lat będziemy się pojawiać w miastach satelickich dużych aglomeracji. W tym roku otworzyliśmy m.in. placówkę w Grodzisku Mazowieckim, czyli w aglomeracji warszawskiej. Oferta asortymentowa w takich miastach nie zawsze jest taka sama jak w Warszawie czy innych dużych ośrodkach - dodał.

Przeczytaj pełną wersję wywiadu na Dlahandlu.pl

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (33 613) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 149)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH