Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Prezes Piotra i Pawła: Wychodzimy na prostą

Pełne zatowarowanie placówek Piotra i Pawła, nowi dostawcy, kampania promocyjna „Nasz Świętomarciński więcejpolski” oraz najbliższe plany marketingowe Grupy Piotr i Paweł, w tym nowy program lojalnościowy dla  klientów, to pozytywny wynik wdrażanego planu restrukturyzacji poznańskiej sieci. Wprowadzane zmiany są tym bardziej istotne, że trwa obecnie najważniejszy kwartał dla branży - informuje sieć "Piotr i Paweł".

Prezes Piotra i Pawła: Wychodzimy na prostą
fot. materiały redakcji

- Piotr i Paweł wychodzi na prostą. To widać zarówno w naszych sklepach, jak i po akcjach marketingowych, jakie wdrażamy. Piotr i Paweł ma być jak najbliżej klientów i ich potrzeb – podkreśla Marek Miętka, prezes grupy Piotr i Paweł. – Wraca marka własna, wraca szeroki asortyment produktów, w tym fresh food, pojawiają się nowi dostawcy, jednym słowem wracamy do gry. Przed nami najważniejszy okres w branży, stąd kończymy prace nad nowym programem lojalnościowym dla naszych klientów, którzy po prostu liczą na więcej – dodaje.

- W przygotowaniu jest także remodeling punktów sprzedaży połączony z otwarciem nowego wzorcowego sklepu sieci w Poznaniu. To nie koniec pozytywnych zmian w Piotrze i Pawle. W najbliższym okresie startują realizowane z dostawcami promocje przeznaczone dla klientów oraz kontynuacja akcji marketingowej pod kątem nadchodzących mikołajek i Świąt Bożego Narodzenia. Ruszyła także nowa gazetka Piotra i Pawła - informuje sieć.

Zakończyła się zintegrowana kampania związana z rogalem świętomarcińskim „Nasz świętomarciński więcejpolski”. Piotr i Paweł to sieć, która sprzedaje ponad 25% ogólnej produkcji certyfikowanych rogali świętomarcińskich. Tegoroczne obchody imienin Św. Marcina były również obchodami 100-lecia odzyskania niepodległości Polski. Poznań jest miastem szczególnie związanym z tymi wydarzeniami, m.in. ze względu na wybuch Powstania Wielkopolskiego poprzedzony przyjazdem Ignacego Paderewskiego do stolicy Wielkopolski.– Jak pokazał miniony weekend jest to szczególne
i bardzo radosne święto dla mieszkańców Poznania. Cieszymy się z tego, jesteśmy polską siecią
z tradycjami i pokazaliśmy to w naszej ciekawej kampanii promującej rogala świętomarcińskiego – podkreśla Marek Miętka.

Po objęciu 12 września trzech spółek Grupy Piotr i Paweł postępowaniem sanacyjnym firma wdraża kolejne etapy planu restrukturyzacji. Jednym z zapowiedzianych przez zarząd kroków było zamykanie nierentownych sklepów Piotra i Pawła. Proces ten jest w trakcie realizacji. Zgodnie z zapowiedzią zarządu sieci zamykane są sklepy, które nie przynoszą zysków.

– Pod uwagę wzięliśmy takie czynniki jak: lokalizacja, potencjał i, konkurencja znajdująca się wokół, a także to, czy dany sklep znajduje się w części miasta, gdzie możemy liczyć na naszych docelowych klientów. Nie bez znaczenia, rzecz jasna, była EBITDA – mówi Jakub Karbowiak, Wiceprezes i Dyrektor Finansowy sieci - Założenia pierwszego etapu planu restrukturyzacji zostaną zrealizowane w grudniu – dodaje.

więcej informacji:

Piotr i Paweł RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    Marek Miętka RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • poznanianka 2018-11-13 17:47:34
    przestałam kupować w sklepach PiP gdyż pułki świecą pustakami...przy kasach siedzą ludzi którzy nie rozumieją co się do nich mówi...patrzą jak wół w malowane...obsługa na stoiskach poniżej minimum...dobre czasy za mani czas szukać innego dobrego sklepu
  • tomi-bomi 2018-11-14 14:52:38
    Pojawiają się nowi dostawcy.... a gdzie są starzy z długami?
  • Piotr 2018-11-23 14:46:15
    Kampania promocyjna, czy planowany program lojalnościowy to kolejne koszty, a nie wychodzenie na prostą. Prezes ściemnia i nadal nie wielu dostawcom, w tym za pracę setek tajemniczych klientów, których nie wiadomo po co wynajmował w maju, czerwcu, lipcu i sierpniu 2018, zamiast wcześniej ciąć koszty. To może sugerować, że ten cały plan restrukturyzacji to kolejna ściema i gra na czas.
  • Piotr 2018-11-23 14:50:23
    Oczywiście miałem na myśli że "...nadal nie PŁACI wielu dostawcom, w tym za pracę setek tajemniczych klientów, których nie wiadomo po co wynajmował w maju, czerwcu, lipcu i sierpniu 2018, zamiast wcześniej ciąć koszty...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.228.41.66
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.