Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Prezes Polomarket na FRSiH: Chcemy zrozumieć emocje klienta podczas zakupów

- Szukamy sposobu na kontakt zwrotny do klienta. Gdy otrzymamy sygnał, że coś trzeba poprawić czy zareagować na jakąś sytuację, to robimy to, ale zastanawiamy się jak powiedzieć klientowi, że to uczyniliśmy. Trwają pracę na komunikacja zwrotną z klientem w czasie rzeczywistym. Wyzwaniem jest jak zrozumieć emocje towarzyszące klientowi w czasie zakupów – mówił Michał Seńczuk, prezes zarządu POLOmarket Sp. z o.o. podczas debaty Digitalizacja handlu – tradycyjne formy handlu wobec wyzwań ery cyfrowej na Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Prezes Polomarket na FRSiH: Chcemy zrozumieć emocje klienta podczas zakupów
Michał Seńczuk

Michał Seńczuk, uważa, że czas na zmianę świadomości wewnątrz firmy na proklienta.

Panel rozpoczął się od prezentacji Michała Seńczuka, prezesa zarządu POLOmarket Sp. z o.o. pt. Customer Experience. Omówił jak POLOmarket buduje lojalność i komunikację z klientami. - Dzięki informacji zwrotnej możemy reagować na potrzeby i oczekiwania naszych klientów. Co ciekawe, aż 70 proc. uwag i wypowiedzi jest pozytywnych. Tylko 30 proc. jest negatywna. Co więcej, dzięki naszemu narzędziu poprawiliśmy dystrybucję gazetki w ciągu kilku miesięcy o 5 proc. To bardzo dobry wynik – mówił Michał Seńczuk. Dodał, że dzięki POLOkarcie, firma ma potężną bazę informacji o klientach, o ich preferencjach i oczekiwaniach. Wiedza ta służy do personalizacji oferty.

Poruszono także temat ekonomicznych klientów, dla których głównym kryterium zawsze będzie cena. - Nadal będą ekonomiczni klienci. Personalizacja zakupów musi to uwzględniać. Na tym właśnie polega – ma dopasować podejście do indywidualnego klienta. Ekonomicznie klienci będą zawsze i bez sensu jest do nich kierować ofertę premium. Żaden klient, nawet ekonomiczny, nie może uznać oferty sklepu za spam. To odpowiedniej personalizacji można wykorzystać siedzę chociażby o przeglądanych kategoriach – uważa Michał Seńczuk. Prezes zarządu, POLOmarket Sp. z o.o. jest zdania, że personalizacja to narzędzia bardzo rozwojowe, gdyż źle wysłana oferta będzie wywoływała negatywna reakcję i niechęć odbiorców.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Michał Seńczuk RSS ALERT    /    Polomarket RSS ALERT    /    Forum Rynku Spożywczego i Handlu RSS ALERT    /    FRSiH 2017 RSS ALERT    /    personalizacja zakupów RSS ALERT    /    personalizacja oferty RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.92.193.89
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.