Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Polomarket na FRSiH: Chcemy zrozumieć emocje klienta podczas zakupów

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 09-11-2017, 14:02
Prezes Polomarket na FRSiH: Chcemy zrozumieć emocje klienta podczas zakupów
Michał Seńczuk

- Szukamy sposobu na kontakt zwrotny do klienta. Gdy otrzymamy sygnał, że coś trzeba poprawić czy zareagować na jakąś sytuację, to robimy to, ale zastanawiamy się jak powiedzieć klientowi, że to uczyniliśmy. Trwają pracę na komunikacja zwrotną z klientem w czasie rzeczywistym. Wyzwaniem jest jak zrozumieć emocje towarzyszące klientowi w czasie zakupów – mówił Michał Seńczuk, prezes zarządu POLOmarket Sp. z o.o. podczas debaty Digitalizacja handlu – tradycyjne formy handlu wobec wyzwań ery cyfrowej na Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Michał Seńczuk, uważa, że czas na zmianę świadomości wewnątrz firmy na proklienta.

Panel rozpoczął się od prezentacji Michała Seńczuka, prezesa zarządu POLOmarket Sp. z o.o. pt. Customer Experience. Omówił jak POLOmarket buduje lojalność i komunikację z klientami. - Dzięki informacji zwrotnej możemy reagować na potrzeby i oczekiwania naszych klientów. Co ciekawe, aż 70 proc. uwag i wypowiedzi jest pozytywnych. Tylko 30 proc. jest negatywna. Co więcej, dzięki naszemu narzędziu poprawiliśmy dystrybucję gazetki w ciągu kilku miesięcy o 5 proc. To bardzo dobry wynik – mówił Michał Seńczuk. Dodał, że dzięki POLOkarcie, firma ma potężną bazę informacji o klientach, o ich preferencjach i oczekiwaniach. Wiedza ta służy do personalizacji oferty.

Poruszono także temat ekonomicznych klientów, dla których głównym kryterium zawsze będzie cena. - Nadal będą ekonomiczni klienci. Personalizacja zakupów musi to uwzględniać. Na tym właśnie polega – ma dopasować podejście do indywidualnego klienta. Ekonomicznie klienci będą zawsze i bez sensu jest do nich kierować ofertę premium. Żaden klient, nawet ekonomiczny, nie może uznać oferty sklepu za spam. To odpowiedniej personalizacji można wykorzystać siedzę chociażby o przeglądanych kategoriach – uważa Michał Seńczuk. Prezes zarządu, POLOmarket Sp. z o.o. jest zdania, że personalizacja to narzędzia bardzo rozwojowe, gdyż źle wysłana oferta będzie wywoływała negatywna reakcję i niechęć odbiorców.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 072) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH