Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Prezes Polskiego Koszyka: Zwiększamy ekspansję zagraniczną i planujemy debiut giełdowy

Spółka Polski Koszyk, prowadząca market internetowy pod adresem polskikoszyk.pl, ogłosiła plany rozwoju na najbliższe lata. Wynika z nich, że zamierza intensywnie rozwijać sprzedaż za granicą, stać się spółką publiczną oraz utrzymać dotychczasowe średnie roczne tempo wzrostu (CAGR), które dla ostatnich trzech lat wynosi 122%.

Prezes Polskiego Koszyka: Zwiększamy ekspansję zagraniczną i planujemy debiut giełdowy
Piotr Kondraciuk /fot. PTWP

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 14-03-2019, 12:17

 - W każdym miesiącu 2018 roku w segmencie B2C notowaliśmy wzrosty sprzedaży rzędu 100-200% w ujęciu rok do roku, dzięki czemu już w grudniu przekroczyliśmy próg rentowności. Pierwsze miesiące bieżącego roku wyglądają równie dobrze. Sukces Polskiego Koszyka to efekt najlepszego na rynku wypełniania potrzeb konsumentów dzięki unikalnemu połączeniu kompetencji. Nasz zespół to specjaliści od handlu i logistyki, ale przede wszystkim od IT– wskazuje Piotr Kondraciuk, prezes spółki Polski Koszyk.

- Jesteśmy firmą technologiczną, która ma w ofercie więcej produktów niż hipermarket, szerszą ofertę produktów ekologicznych niż wyspecjalizowane w tym obszarze sklepy, a także pełen zakres produktów delikatesowych oraz wyrobów małych lokalnych dostawców, a wszystko tow atrakcyjnych cenach. Nasza oferta już teraz jest też najszersza na rynku e-grocery – dodaje prezes Polskiego Koszyka.

Polski Koszyk obecnie ma w ofercie aż 23 tys. produktów, podczas gdy w dyskontach jest to 3-6 tys. produktów, a w sklepach wielkopowierzchniowych 17-19 tys. indeksów. W ofercie polskikoszyk.pl znajduje się ponad 3 tys. produktów ekologicznych (przynajmniej dwa razy więcej niż w dużych e-sklepach lub hipermarketach), a także szeroki asortyment od małych lokalnych dostawców, dostępny w stałej ofercie.

- Współpracujemy z szeroką bazą dostawców, zarówno wyspecjalizowanych w dostawach dla handlu nowoczesnego, jak również nakierowanych na handel tradycyjny. Choć już teraz dajemy klientom największy wybór, to nie spoczywamy na laurach. Na koniec bieżącego roku planujemy mieć w ofercie 27 tysięcy produktów, a po kolejnym roku 50 tysięcy – zapowiada prezes Piotr Kondraciuk.

Filarem wzrostu obrotów Polskiego Koszyka ma być nie tylko sprzedaż w Polsce, ale również za granicą. - Dynamizujemy ekspansję zagraniczną. Umożliwimy jeszcze w tym roku korzystanie z naszego sklepu klientom z większości krajów świata. Już teraz sprzedaż zagraniczna zbliża się do 10% obrotów, a logistyka – szczególnie w Europie -nie jest dużym wyzwaniem–mówi prezes Kondraciuk.

- Widzimy dużo miejsca do rozwoju w Polsce, ale rynki zagraniczne są dla nas również bardzo interesujące. Dużo wyższy dochód rozporządzalny w Europie Zachodniej przekłada się na wartość koszyka zakupów online, która jest we Francji czy Wlk. Brytanii 2-3 razy wyższa niż w Polsce. Należy też pamiętać o 2,5 mln Polaków, pracujących za granicą, którym z reguły bliskie są nasze polskie smaki – zauważa prezes Piotr Kondraciuk.

więcej informacji:

Polski Koszyk RSS ALERT    /    Robert Chojnacki RSS ALERT    /    e-sklepy spożywcze RSS ALERT    /    e-sklepy RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT    /    Piotr Kondraciuk RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Marcin 2019-03-14 12:39:42
    Wszystko fajnie, ale jaki to "polski koszyk" skoro w środku produkty oznaczone polskimi flagami dostarczane przez międzynarodowe koncerny, produkowane poza polską.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.201.121.213
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.