Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Sfinksa: Chłopskie Jadło ma szansę rozwinąć się równie dobrze jak Sphinx

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 21-09-2011, 13:04
Prezes Sfinksa: Chłopskie Jadło ma szansę rozwinąć się równie dobrze jak Sphinx
Jednym z założeń restrukturyzacji sieci jest zmiana menu

Spółka Sfinks Polska, która ostatecznie zapowiedziała zachowanie w swoim portfolio Chłopskiego Jadła, zamierza w IV kwartale br. przeprowadzić działania mające na celu restrukturyzację sieci. - W pierwszej kolejności planujemy fundamentalne zmiany, począwszy od logo, wystroju restauracji, po menu - zapowiedział prezes Sylwester Cacek.

- Zamierzamy przepozycjonować Chłopskie Jadło całkowicie do segmentu casual dining, bo ma on znacznie większy potencjał i przeformułować ofertę, tak aby zainteresować nią klientów już od wieku 25 "plus" - zapowiada Sylwester Cacek.

Jak dodaje prezes, ku rozwojowi sieci przemawia choćby to, że z badań wynika, iż restauracje serwujące dania kuchni polskiej są wciąż najbardziej popularne w Polsce, a niewiele jest takich, które utrzymują odpowiedni standard. Aby przyciągnąć do lokali jak najwięcej klientów, wprowadzono elementy kuchni międzynarodowej, np. steki, które - według doświadczeń innych sieci - są motorem sprzedaży.

Sfinks przygotowuje Chłopskie Jadło do rozwoju sieci we franszyzie. Ma to być trzeci filar Sfinksa obok sieci Sphinx i Wook, a jak podkreśla prezes, Chłopskie Jadło ma szansę rozwinąć się równie dobrze jak Sphinx. Przypomnijmy, największa sieć restauracji w portfolio spółki posiada obecnie 97 lokali, podczas gdy Chłopskie Jadło - 9.

- Siecią Chłopskie Jadło zajęliśmy się jako trzecią, ponieważ na starcie restrukturyzacji naszej spółki, nie chcieliśmy mnożyć kosztów, a ponadto nie mieliśmy szczegółowego planu dotyczącego tej marki - podsumowuje Sylwester Cacek.

Czytaj: Sfinks porozumiał się z bankami w sprawie spłaty zadłużenia

Prezes Sfinksa: Dzięki porozumieniu z bankami będziemy mieć więcej środków na rozwój

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • zibi_scj55 22-09-2011, 10:22:
Panie prezesie Cacek! Jeżeli chce pan zacząć od zmian zewnętrznych, to szkoda Pańskiej roboty i pieniędzy.
Swego czasu, rok po kupnie ChJ od Kościuszki, powstał program dający gwarancje zwiekszenia dochodów w tym sektorze. Niestety, poza jedną restauracją mającą wdrażać
stopniowo program, reszta lokali, dzięki betonowi dyrektorów sieciowców - nawet nie powąchała zmian. Pomysłodawcy proponowanych zmian podziękowano. W ten sposób dyrektorzy mieli sie dalej dobrze, a lokale jak były badziewiaste tak są.
Obserwyjąc poczynania zarządu Sfinks zastanawiałem się kiedy znajdzie sie jeden mądry i poza pomysłem sprzedaży ChJ - kto to kupi? - przedstawi rzeczowy pomysł, czy chociażby zmiane koncepcji tego badziewia. Pomysł pani
prezes - przejście sektora premium w casual dining zrobi
Sinksy w pomieszczeniach zmodernizowanego Chłopskiego Jadła. Nie tedy droga. A rozwiązanie tego prostego problemu jest na wyciągnięcie ręki, Panie prezesie Cacek.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 780) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH