Prezes sieci Koliber: Będziemy dalej aktywnie rozwijać naszą sieć
Sieć Drogerii Koliber - należąca do Grupy Dystrybucyjnej Tradis - w ciągu roku znacząco zwiększyła liczbę placówek. Obecnie sieć liczy 74 sklepy, przy czym od momentu włączenia do Grupy Dystrybucyjnej Tradis dołączyło 27 nowych lokalizacji. Drogerie Koliber działają także aktywnie w celu umocnienia i zwiększenia rozpoznawalności marki.
Sieć Koliber została włączona do Grupy Dystrybucyjnej Tradis w październiku 2010 roku. Na początku 2011 roku rozpoczęła proces zmiany systemu identyfikacji wizualnej oraz wnętrz sklepów. Odświeżenie wizerunku oraz ujednolicenie wystroju placówek ma na celu wzmocnienie rozpoznawalności przez Klientów. Koliber działa na terenie województw śląskiego, małopolskiego i opolskiego. Sieć powstała w 2000 roku z inicjatywy grupy niezależnych kupców, specjalizujących się w handlu kosmetykami i artykułami gospodarstwa domowego.
- Nasze drogerie umacniają pozycję na rynku i wkraczają w nowe obszary działalności. Od momentu włączenia do grupy Tradis liczba naszych placówek zwiększyła się o około 50 proc. Działamy także aktywnie w celu zwiększenia rozpoznawalności marki stąd decyzja - na początku 2011 roku - o rebrandingu. Zaprojektowaliśmy nowe - delikatniejsze i bardziej kobiece logo - oraz podjęliśmy działania związane ze stworzeniem jednakowego wystroju placówek. Mamy zamiar dalej aktywnie rozwijać naszą sieć przez zwiększanie ilości placówek oraz poprawę wizerunku - mówi Katarzyna Niemiec, prezes zarządu sieci Koliber.
Grupa Dystrybucyjna Tradis jest organizatorem sieci franczyzowych sklepów i supermarketów o różnorodnych formatach, dostosowanych do oczekiwań i potrzeb polskich konsumentów. Spółki franczyzowe Tradisu tworzą cenione przez klientów sieci Lewiatan, Groszek, Koliber, Euro Sklep i Milea.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!