Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes sieci Piotr i Paweł: Każdego roku w naszych sklepach pojawi się ok. 200 produktów marki własnej

  • Autor: ŁS, portalspozywczy.pl
  • Data: 15-06-2011, 14:11
Prezes sieci Piotr i Paweł: Każdego roku w naszych sklepach pojawi się ok. 200 produktów marki własnej
Piotr Woś, prezes zarządu sieci supermarketów Piotr i Paweł

- Udziały marki własnej w naszej sprzedaży będą rosły, co najmniej 2 proc. rocznie. - mówi serwisowi portalpozywczy.pl Piotr Woś, prezes zarządu sieci supermarketów Piotr i Paweł.

- Każdego roku w naszych sklepach będzie się pojawiać się ok. 200 produktów marki własnej. Trudno powiedzieć w tej chwili, w jakich kategoriach, ale dużą uwagę przywiązujemy obecnie do produktów świeżych, to z racji naszej struktury sprzedaży kładącej nacisk na tą właśnie kategorię. I to właśnie w ramach tego asortymentu upatrujemy najwięcej szans dla takiej sieci, jak nasza przy pracy z marką własną - wyjaśnia prezes sieci Piotr i Paweł.

I dodaje: - Będziemy analizować, w które kategorie warto wejść z produktami typu private label. Głównym wyznacznikiem będą oczywiście oczekiwania konsumentów. Liczymy, że udziały marki własnej w naszej sprzedaży będą rosły, co najmniej 2 proc. rocznie.

Jednocześnie Piotr Woś zaznacza, że marka własna Piotra i Pawła jest bardziej „własna" niż tego typu produkty w innych sieciach handlowych. - Po pierwsze produkty są podpisane nazwą naszej sieci, a po drugie na opakowaniach nie ma podanej nazwy producenta. Tym samym całą odpowiedzialność za produkt bierzemy na siebie i w 100 proc. identyfikujemy się z produktem - tłumaczy prezes.

Według przedstawiciela sieci Piotr i Paweł moment, w którym firma wystartowała z marką własną był optymalny. - Co prawda przez wiele lat z rezerwą podchodziliśmy do marki własnej, ale dzisiaj marki własne mają lepszy wizerunek niż kilka lat temu. Dynamika wzrostu sprzedaży tego typu produktów jest dla nas naprawdę satysfakcjonująca. Obecnie udział w sprzedaży towarów pod marką własną w naszej sieci zbliża się do 1 proc., co biorąc pod uwagę liczbę produktów, a także fakt, że pojawiły się na naszych półkach ok. 7 miesięcy temu jest wynikiem dobrym. Pierwsze produkty Piotra i Pawła pojawiły się na półkach sklepów na przełomie wrześnie i października 2010 r., od tego czasu cały czas wprowadzamy na nasze półki kolejne produkty private label - mówi Piotr Woś

Obecnie poznańska sieć supermarketów Piotr i Paweł ma w całej Polsce ok. 80 sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • fan Piotra i Pawła 17-06-2011, 09:01:
Ostatnio wprowadzili zioła kuchenne ( bazylia, mięta i inne). Są znacznie większe niż pozostałe na rynku a w takiej samej cenie jak u konkurencji. Mesełko w marce własnej też bardzo pyszne!!!
Proszę o więcej warzyw i owoców w marce własnej!!
  • ryba 16-06-2011, 10:21:
Drogi Staszku, informacji o wytwórcy nie trzeba podawać na opakowaniu (w myśl przepisów prawnych PRODUCENTEM jest również podmiot wprowadzający produkt na rynek-czyli np. PiP :) a szkoda, bo ja też bym sie czasami chętnie dowiedziała kto robi jakiś produkt do sieci i ewentualnie jak nie ma go w sieciowym sklepie po prostu kupiła go w innym....
  • staszek_oryginał 15-06-2011, 22:57:
sery i śmietany są OK i chętnie dowiedziałbym się kto to dla nich produkuje a informacji rzeczywiście na opakowaniu nie znalazłem.

Zobacz wszystkie komentarze (3)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 111) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.