Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes sieci Piotr i Paweł nt. wspólnego projektu z Bać-Polem

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 21-06-2013, 14:21
Prezes sieci Piotr i Paweł nt. wspólnego projektu z Bać-Polem
Piotr Woś, prezes sieci Piotr i Paweł

Supermarkety Piotr i Paweł pracują nad zupełnie nowym projektem w segmencie ekonomicznych marek własnych, a produkty powinny pojawić się w tym roku. W tym celu sieć Piotr i Paweł z Grupą Bać-Pol utworzyły Grupę Handlową PL Plus i razem będą zlecać produkcję produktów pod marki własne w segmencie ekonomicznym.

W ramach powołania inicjatywy kapitałowej Grupa Handlowa PL PLUS, Piotr i Paweł oraz Bać-Pol będą wprowadzać wspólnie na rynek, w segmencie ekonomicznym, produkty pod nową i wspólną marką.

- Stworzenie ekonomicznej marki własnej od podstaw na rynku tak konkurencyjnym byłoby dla nas samodzielnie niezwykle trudnym zadaniem. Planujemy jeszcze w tym roku wprowadzić ok.100 produktów. - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Piotr Woś, prezes sieci Piotr i Paweł.

Dodał, że supermarkety Piotr i Paweł mogą znacznie wcześniej osiągnąć poziom 10 proc. udziału marek własnych w sprzedaży ogółem i może to stać się pod koniec 2014 roku, a nie w 2015 roku jak wcześniej sygnalizowano.

- Marki własne pozwalają nam budować lepszą ofertę dla konsumenta jeśli chodzi o postrzeganie cenowe. Naszą podstawową marką jest „Piotr i Paweł zawsze jakość", która pozycjonuje się jakościowo na poziomie liderów i jest atrakcyjniejsza cenowo. Chcemy też rozwijać markę podstawową poprzez Grupę Handlową PL PLUS, która będzie bardziej marką ekonomiczną i w tym kierunku chcemy się rozwijać - powiedział Woś.

- Oceniamy, że te dwa projekty pozwolą nam pod koniec przyszłego roku realizować już obrót na poziomie 10 proc. jeśli chodzi o udziały marek własnych w obrocie - dodał.

Trwają też rozmowy o poszerzenie dostępności nowej marki ekonomicznej o kolejne polskie podmioty, a obie firmy są otwarte na rozszerzenie koalicji i rozwój zakresu współpracy.

Nowa marka powołana w ramach inicjatywy Grupa Handlowa PL Plus początkowo pojawi się w sklepach założycieli Grupy oraz wybranych polskich sieci blisko współpracujących i zintegrowanych z założycielami Grupy Handlowej PL Plus.

Na półkach 90 sklepów Piotr i Paweł można znaleźć obecnie ponad 400 produktów pod marką własną z tzw. średniej półki. Władze sieci zapowiadają, że ich liczba ma wzrosnąć do 500 pozycji w roku 2013.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH