Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes sieci Piotr i Paweł: Podwoimy dynamikę rozwoju

  • Autor: ŁS, portalspozywczy.pl
  • Data: 21-07-2011, 11:31
Prezes sieci Piotr i Paweł: Podwoimy dynamikę rozwoju
Piotr Woś, prezes zarządu poznańskiej sieci supermarketów Piotr i Paweł

- W tym roku wprowadzamy zintegrowany system informatyczny, który ma usprawnić nasze działania, podnieść efektywność i zmniejszyć koszty - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Piotr Woś, prezes zarządu sieci Piotr i Paweł.

(...)

- Jak wyglądają plany rozwoju sieci?

- Cały czas się rozwijamy. W tym roku otworzymy 7 placówek, co w porównaniu z 10 sklepami w zeszłym roku jest pewnym spadkiem, ale od przyszłego roku chcemy wrócić do liczby ok. 15 otwarć rocznie. Oznacza to, że w porównaniu z tym rokiem podwoimy naszą dynamikę rozwoju.

- Co miało wpływ na taką ostrożność z nowymi otwarciami w tym roku?

- Złożyło się na to wiele elementów. Połowę z blisko 80 naszych sklepów otworzyliśmy w ciągu ostatnich trzech lat. To oznaczało bardzo wysoki przyrost liczby placówek w krótkim czasie. Naszym celem jest ich pełna rentowność. Z drugiej strony nie chcemy w ilości otwarć zatracić naszej jakości. Dlatego ten rok przeznaczyliśmy na działania mające ugruntować jakość tych sklepów. W tym roku wprowadzamy zintegrowany system informatyczny, który ma usprawnić nasze działania, podnieść efektywność i zmniejszyć koszty. Jest to element istotny z punktu widzenia naszego dalszego rozwoju jakościowego. Ten rok przeznaczyliśmy na rozwój jakościowy. W przyszłym roku wracamy do zwiększania dynamiki otwarć.

- W jakiej kondycji jest obecnie segment sklepów up-marketowych w Polsce?

- Każdy z operatorów bacznie przygląda się rynkowi szeroko rozumianemu zarówno pod kątem szans, jak i zagrożeń. Jedni weryfikują swoją strategię wobec zmian makro i mikro ekonomicznych a inni, jak sieć Piotr i Paweł konsekwentnie realizuje swoją strategię i to właśnie ta konsekwencja może okazać i okazuje się, przy odpowiednich założeniach tym, co determinuje sukces.

- Jakie są perspektywy dla rozwoju sklepów takich jak Piotr i Paweł, Alma, czy Bomi?

- Przy wprowadzaniu właściwych działań zwiększających efektywność swoich działań w tak żywym organizmie, jakim są w końcu sklepy spożywcze i nastawionych na oczekiwania klienta to perspektywy są szerokie. Rynek klienta nadal potrzebuje operatorów, którzy, jak my oferuje wysoką jakość obsługi oraz wysoką jakość szerokiego wyboru.

(...)

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 346) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH