Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes sieci Piotr i Paweł: Podwoimy dynamikę rozwoju

  • Autor: ŁS, portalspozywczy.pl
  • Data: 21-07-2011, 11:31
Prezes sieci Piotr i Paweł: Podwoimy dynamikę rozwoju
Piotr Woś, prezes zarządu poznańskiej sieci supermarketów Piotr i Paweł

- W tym roku wprowadzamy zintegrowany system informatyczny, który ma usprawnić nasze działania, podnieść efektywność i zmniejszyć koszty - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Piotr Woś, prezes zarządu sieci Piotr i Paweł.

(...)

- Jak wyglądają plany rozwoju sieci?

- Cały czas się rozwijamy. W tym roku otworzymy 7 placówek, co w porównaniu z 10 sklepami w zeszłym roku jest pewnym spadkiem, ale od przyszłego roku chcemy wrócić do liczby ok. 15 otwarć rocznie. Oznacza to, że w porównaniu z tym rokiem podwoimy naszą dynamikę rozwoju.

- Co miało wpływ na taką ostrożność z nowymi otwarciami w tym roku?

- Złożyło się na to wiele elementów. Połowę z blisko 80 naszych sklepów otworzyliśmy w ciągu ostatnich trzech lat. To oznaczało bardzo wysoki przyrost liczby placówek w krótkim czasie. Naszym celem jest ich pełna rentowność. Z drugiej strony nie chcemy w ilości otwarć zatracić naszej jakości. Dlatego ten rok przeznaczyliśmy na działania mające ugruntować jakość tych sklepów. W tym roku wprowadzamy zintegrowany system informatyczny, który ma usprawnić nasze działania, podnieść efektywność i zmniejszyć koszty. Jest to element istotny z punktu widzenia naszego dalszego rozwoju jakościowego. Ten rok przeznaczyliśmy na rozwój jakościowy. W przyszłym roku wracamy do zwiększania dynamiki otwarć.

- W jakiej kondycji jest obecnie segment sklepów up-marketowych w Polsce?

- Każdy z operatorów bacznie przygląda się rynkowi szeroko rozumianemu zarówno pod kątem szans, jak i zagrożeń. Jedni weryfikują swoją strategię wobec zmian makro i mikro ekonomicznych a inni, jak sieć Piotr i Paweł konsekwentnie realizuje swoją strategię i to właśnie ta konsekwencja może okazać i okazuje się, przy odpowiednich założeniach tym, co determinuje sukces.

- Jakie są perspektywy dla rozwoju sklepów takich jak Piotr i Paweł, Alma, czy Bomi?

- Przy wprowadzaniu właściwych działań zwiększających efektywność swoich działań w tak żywym organizmie, jakim są w końcu sklepy spożywcze i nastawionych na oczekiwania klienta to perspektywy są szerokie. Rynek klienta nadal potrzebuje operatorów, którzy, jak my oferuje wysoką jakość obsługi oraz wysoką jakość szerokiego wyboru.

(...)

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 294) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.