Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Prezes sieci Stokrotka: W 2011 r. przyspieszymy tempo rozwoju naszej sieci

- Od stycznia chcemy jeszcze mocniej zintensyfikować rozwój sieci Stokrotka. Rocznie będziemy otwierać 40-50 placówek, zarówno w dużych, jak i mniejszych miastach - mówi Beata Gesche, prezes sieci Stokrotka.

Prezes sieci Stokrotka: W 2011 r. przyspieszymy tempo rozwoju naszej sieci
Beata Gesche, prezes sieci Stokrotka

- Z całym przekonaniem mogę stwierdzić, że obecnie jesteśmy jedną z najdynamiczniej rozwijających się sieci handlowych w Polsce - dodaje Beata Gesche.

Prezes dodała, że supermarkety spojawią się także w kilku bardzo atrakcyjnych lokalizacyjnie galeriach handlowych, gdzie jesteśmy strategicznym najemcą, m.in. w Galerii Katowickiej.

Jednocześnie przedstawicielka Stokrotki podsumowała rok 2010. - Zdecydowanie zaliczam poprzedni rok do udanych. Zrealizowaliśmy plan otwarć i pozyskaliśmy wiele nowych lokalizacji, umacniając pozycję sieci na rynku. 2010 rok zamknęliśmy liczbą ponad 20 nowych placówek - podsumowuje Beata Gesche.

Na dziś należąca do spółki Emperia Holding sieć ma w całym kraju działa 177 Stokrotek i 8 delikatesów Delima.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Beata Gesche RSS ALERT    /    Stokrotka RSS ALERT    /    Delima RSS ALERT    /    Emperia RSS ALERT

KOMENTARZE (10)

  • aneczka 2011-01-10 16:04:00
    Chyba Pani prezes nie widzi co sie dzieje na sklepach. Kasierki naburmuszone, obsluguja klienta jakby im te krzywde zrobil, przy wejsciach balagan, niepodoczyszczane podlogi. Wg mojej opinii jakosc obsługi spada w strasznym tempie. A nieukrywam ze jeszcze jakis czas temu to byl moj ulubiony market, teraz zostaje Lidl, Biedronka, Polo, Kaufland...
  • ? 2011-01-10 16:34:46
    \"- Z całym przekonaniem mogę stwierdzić, że obecnie jesteśmy jedną z najdynamiczniej rozwijających się sieci handlowych w Polsce - dodaje Beata Gesche.\" he?
  • Kazik 2011-01-22 21:55:24
    Podpisuję się wszystkimi konczynami pod wypowiedziami poniżej... Najpierw niech zrobią porządek w swoich brudnych ,niedotowarowanych sklepach ze stoiskami mięsnymi rodem z PRL tylko że wtedy nie próbowano sprzedawać starego mięsa ....a obsługa lub tzw. stoisko alkoholowe w większości \"bezcenne\"...Polecam wizytę w Toruniu. Dogonili w brudzie tzw. \"supermarkety tesco\"
  • obiektywny 2011-01-23 09:31:41
    Kaziu..akurat na brud nie narzekaj bo go nie ma.Sklepy są ok. i wybór asortymentowy dobry....tylko ten personel....a propas gdzie Ty robisz zakupy ?
  • rb 2011-01-28 11:45:36
    Sklepy są ładne ,ale personelu mało. klienci stoją w kolejkach i przy mięsnym i przy kasach,a na ciasto tez trzeba czekać jak , ktoś podejdzie i obsłuży,ale 2-3 osoby pracujące na zmianie to czysty śmiech.Co te biedne Panie mogą zdziałać jak one są do wszystkiego a nie dla klienta.Stokrotki to najbardziej słabo obsadzone w personel markety w całej Polsce, także Droga Dyrekcjo zróbcie coś z tym bo obrotów nigdy nie zwiększycie.a szacunek dla pracowników tych na samym dole piramidy to druga sprawa.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.168.65
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.