Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Prezes sieci Żabka: 90 proc. asortymentu convenience będzie pod marką własną

- Chcemy, aby w ciągu 2 lat marka własna generowała w sklepach Żabki ok. 18-20 proc. wartości sprzedaży sieci. W tym samym czasie ilość produktów typu private label zwiększy swój udział w asortymencie do 25 proc. - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Roszyk, prezes sieci Żabka Polska.

Prezes sieci Żabka: 90 proc. asortymentu convenience będzie pod marką własną
Jacek Roszyk, prezes sieci Żabka Polska

Rozwinięte zostaną między innymi takie kategorie jak wędliny, nabiał, słodycze, piwa i słone przekąski. Jednocześnie Żabka chce bardzo mocno inwestować w produkty sieciowe z kategorii convenience food m.in. szeroką ofertę chłodzonych dań gotowych i świeżych kanapek oraz dań łatwych do przyrządzenia w domu.

- Chcemy aby w przypadku produktów convenience, aż 90 proc. asortymentu stanowiły towary pod marką własną - powiedział Jacek Roszyk.

Obecnie w sklepach sieci Żabka marki własne stanowią ok. 10 proc. asortymentu. Do końca 2010 r. na półkach sieci miało być 200 produktów spożywczych. Wyroby są równocześnie wprowadzanie do ok. 60 placówek Freshmarket.

Ostatnio wprowadzone marki własne funkcjonują pod markami parasolowymi np.: Mleczny Dwór, Tradycyjne Smaki, Top Fish, czy Max Snack.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jacek Roszyk RSS ALERT    /    Żabka RSS ALERT    /    convenience RSS ALERT    /    produkty convenience RSS ALERT    /    sklepy convenience RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • yzy 2011-03-29 19:37:41
    to przybędzie jeszcze jeden powód, żeby nie kupować w Żabce - nie dosc ze drogo, to jeszcze jakość do bani

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.226.36.60
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.