Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes SPAR: Mamy podpisane umowy na 40 nowych sklepów w 2012 r.

  • Autor: pr/portalspozywczy.pl
  • Data: 29-12-2011, 12:38
Prezes SPAR: Mamy podpisane umowy na 40 nowych sklepów w 2012 r.
Wojciech Bystroń, prezes SPAR

- Rok 2011 był dla naszej sieci rokiem rekordowym. Dzięki jasno sprecyzowanej strategii rozwoju uruchomiliśmy 23 nowe sklepy. Każdy z nich spełnia wysokie wymogi sieci SPAR w zakresie lokalizacji i rentowności. Mamy również podpisane kolejne 40 umów franczyzowych, na podstawie których otworzymy część z zaplanowanych na 2012 rok sklepów - mówi Wojciech Bystroń, prezes SPAR.

I dodaje: - W mijającym roku kładliśmy także duży nacisk na ujednolicenie standardów we wszystkich sklepach SPAR. Dzięki czemu mogą się one pochwalić rosnącą z miesiąca na miesiąc rentownością.

Zdaniem prezesa sieci SPAR, bardzo istotne z punktu widzenia przyszłości operatora było uruchomienie projektu „Food to Go", który doskonale się sprawdził. - Stoisko gastronomiczne w sklepie jest dodatkowym elementem, przyciągającym konsumenta do sklepu, a jego właścicielowi dostarcza kolejnych korzyści finansowych. Dlatego właśnie projekt ten będzie dynamicznie rozwijany także w przyszłym roku - tłumaczy Wojciech Bystroń, prezes SPAR

Jak zapowiada prezes sieci SPAR do najważniejszych zadań na 2012 rok będzie należeć dalszy rozwój oferty franczyzowej. - Oprócz wzrostu przychodów dla sklepów będziemy również pracować nad optymalizacją kosztów prowadzenia naszych placówek zwłaszcza tych związanych z logistyką - dodaje Wojciech Bystroń.

Należąca do Grupy Bać-Pol sieć sklepów SPAR, planuje otwierać w ciągu najbliższych czterech lat przynajmniej jeden sklep tygodniowo. W 2015 r. chce mieć w naszym kraju ponad 300 placówek handlowych.

Od przyszłego roku SPAR będzie otwierać przynajmniej 50 sklepów rocznie. - Chcemy otwierać przynajmniej jeden sklep na tydzień, tak aby w 2015 r. działało w Polsce ponad 300 sklepów SPAR - mówił we wrześniu serwisowi portalspozywczy.pl prezes Wojciech Bystroń, prezes zarządu SPAR Polska.

Uruchomienie 300 sklepów w nieco ponad cztery lata to jednak plan minimum dla sieci SPAR. - Założenia te dotyczą rozwoju organicznego, bez ewentualnych przejęć sieci detalicznych. Jeżeli do połączeń dojdzie, a dojdzie na pewno to rozwój będzie szybszy - mówił we wrześniu serwisowi portalspozywczy.pl prezes Leszek Bać, prezes Grupy Bać-Pol.

Wraz z dynamicznym rozwojem sieci sklepów SPAR chce jednocześnie dynamicznie zwiększać sprzedaż. W 2015 r. przychody ze sprzedaży mają sięgnąć ponad 1 mld zł. Władze sieci, chcą również aby sklepy SPAR osiągnęły w 2015 r. rentowność na poziomie 4 proc. i generowały sprzedaż na poziomie 20 tys. z mkw. powierzchni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ex empl 30-12-2011, 15:17:
=sprzedaż na poziomie dwadzieścia tysięcy złotych z jednego metra kwadratowego powierzchni sklepu
  • wan 30-12-2011, 11:24:
"generowały sprzedaż na poziomie 20 tys. z mkw. powierzchni" - o czym wy piszecie hihihi
  • PH 30-12-2011, 11:20:
Ciekawe ile wyszło. Jestem PH i w moim regionie wyszły z sieci 4 sklepy...ciekawe jak wygląda to na pozostałym regionie...

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 381) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH