Prezes Tesco: Jesteśmy dobrze przygotowani do uruchomienia sklepu internetowego
- Zastanawiamy się nad uruchomieniem sprzedaży on-line na polskim rynku. Muszę jednak zaznaczyć, że dotychczas nie zapadły żadne ostateczne decyzje dotyczące tej kwestii - mówi Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska.
Prezes Tesco zapewnia, że jego firma jest dobrze przygotowana do uruchomienia sklepu internetowego. - Mamy dobrze rozwiniętą sieć hipermarketów, które mają dużo wolnej powierzchni magazynowej. To pozwoliłoby nam obsługiwać klientów w całym kraju. Nie chcielibyśmy uruchamiać sklepu internetowego jedynie w wybranych miastach, ale umożliwić korzystanie z niego wszystkim polskim klientom.
Jednocześnie Tomaszewski zaznacza, że inwestycja w sprzedaż online to drogi i skomplikowany proces. - Trzeba mieć świadomość, że tego typu inwestycja nie byłaby rentowana przez pierwszych kilka lat - dodaje.
Na początku marca brytyjska centrala Tesco poinformowała, że planuje rozszerzyć działalność swojego sklepu internetowego handlującego żywnością - Tesco.com na kolejne międzynarodowe rynki w tym Polskę, Węgry i Tajlandię. Dzięki temu posunięciu brytyjski operator chce zwiększyć swoje globalne przychody.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!