Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Tesco: Producenci, dostawcy i detaliści - już odczuwają lub wkrótce odczują skutki kryzysu

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 27-03-2012, 10:55
Prezes Tesco: Producenci, dostawcy i detaliści - już odczuwają lub wkrótce odczują skutki kryzysu
Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska

Można się spierać czy "kryzys" jest tylko zjawiskiem medialnym, czy też rzeczywistą sytuacją dotykającą tysiące gospodarstw domowych - dyskusję na ten temat zostawmy ekonomistom. My natomiast zauważmy, że wszyscy - producenci, dostawcy i detaliści - odczuwamy bądź odczujemy skutki kryzysu - uważa Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska.

- Polacy zawsze rozsądnie i rozważnie wydawali swoje pieniądze. Dziś, już nie tylko słysząc o kryzysie, ale i realnie odczuwając wyższe koszty życia,
rosnące raty kredytów czy galopujące ceny paliw, klienci jak nigdy dotąd chcą mieć pewność, że za wydane pieniądze otrzymują produkt najwyższej jakości. W roku 2012 dla klientów liczy się każda złotówka. Dlatego nowy rok finansowy w Tesco rozpoczęliśmy od silnego promowania produktów Tesco Value - dodaje prezes.

Zapewnia, że Tesco chce zaoferować klientom koszyk podstawowych produktów tańszy niż w dyskontach. - Klienci nie chcą niespodzianek, gdy patrzą na ceny. Dlatego jeszcze silniej będziemy promować "Pewniaki". Będziemy rozwijać produkty marki własnej, szukać nowych okazji do lepszego promowania produktów, dawać klientom więcej dzięki programowi Clubcard - mówi Ryszard Tomaszewski.

- Działając na kilku europejskich rynkach, otwieramy nowe możliwości dla eksporterów i producentów zainteresowanych produkcją wyrobów z logo Tesco. Klienci w tym roku niezmiennie jako największy priorytet będą traktować cenę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • CLUBCARD 28-03-2012, 09:29:
Od czasy kiedy wprowadzono CLUBCART w Tesco, zau wazylam wzwyzke cen i to nie zwiazana z podwyzkami, co w zaden sposób nijak sie ma w stosunku do kart na punkty
Jak wyliczyłam zeby nabic troche punktów musiałaby roboc zakupy na kwote co najmniej 1000 zł miesiecznie atak to mam 6 pkt, na ół roku czyli ok. 5 zł nagrody.Dla porównania cenowego lakier,pianka do włosów Wella w Tesco kosztuje 13,99zł w sklepie obok 9,99zł-i to sa realia Tesco,twarozek firmy regionalnej w sklepie spozywczym osiedlowym 3 zł-w Tesco 3,15zł--dziękuję!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Longer 27-03-2012, 22:25:
@związkowiec
Bo się dziennikarzom z "portalu spożywczego" klawiatura popsuła ale działała myszka .. to wzięli i prawym przyciskiem skopiowali byli
  • wszystkie Ryśki to fajne chłopy 27-03-2012, 18:53:
No jeśli Złotousty Rysiu mówi o kryzysie to ja całkowicie spokojnie dokupuję kolejną linię produkcyjną...Jeszcze nic się nie sprawdziło z przepowiedni tego Wieszcza, Dalajlamy handlu, Einsteina merchandisingu, Messiego niskich cen, Che Gevary out off stocków, Jobsa metek elektronicznych, Wiielkiego Młynarza, Władcy Śródziemia, Wielkiego Mistrza Pieczęci Value... Proszę dopisujcie określenia i lajkujcie ;)))

Zobacz wszystkie komentarze (4)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.