Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Unilevera: W 2013 r. zakładamy wzrost we wszystkich kategoriach

  • Autor: Wiadomości Handlowe
  • Data: 22-01-2013, 10:06
Prezes Unilevera: W 2013 r. zakładamy wzrost we wszystkich kategoriach
Harm Goossens stanął na czele polskiego oddziału firmy Unilever we wrześniu ubiegłego roku

Rok 2012 był dla spółki Unilever Polska trudny, ale udany. W kluczowych, ale bardzo trudnych kategoriach, jak margaryny czy kulinaria, wzrosty były zadowalające. - W 2013 roku wszystkie nasze kategorie muszą zanotować wzrosty, żadna nie powinna pozostać stabilna - mówi w rozmowie z "Wiadomościami handlowymi" Harm Goosens, prezes Unilever Polska.

Jak mówi prezes Unilever Polska, polski rynek jest nadal wzrostowy, choć konsumenci ostrożniej wydają pieniądze. Rynek FMCG zanotował w 2012 roku wzrost na poziomie 4 proc. - Lepiej radziliśmy sobie w kategoriach związanych z higieną osobistą, w przypadku produktów spożywczych wzrost nie przekroczył 4 proc. - mówi "WH".

Zwraca on uwagę, że na portfolio firmy w Polsce składają się margaryny, wyroby kulinarne, herbata, lody, dezodoranty, żele do mycia ciała, produkty do higieny osobistej i środki chemiczne. Jego zdaniem, są produkty ważniejsze od innych, np. margaryny, kulinaria czy lody spółka zalicza do strategicznych wyrobów. Jednak, jak podkresla, wszystkie te kategorie muszą w 2013 roku zanotować wzrosty.

Harm Goosens zapewnia ponadto, że spółka nie zamierza rezygnować z reklamowania swoich produktów w trudniejszym okresie.

Przeczytaj także: Harm Goossens nowym prezesem Unilever Polska

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (6)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • lodowy 24-01-2013, 00:04:
Tak zeby było scisle to z tego co wiem to Nestle wprowadzilo pierwsze program dla PH. Ale mniejsza o to.

Nie ma co ukrywac, ze Big Milk najlepiej rotuje z lodow w Polsce. Co do jego jakosci, mam mieszane uczucia. Lód ten jest kupowany bo kazdy z konsumentow jest od lat do niego przyzwyczajony.
Na rynku jest o wiele lepszych produktow lodowych niżlody Big Milka.
  • lodziarz 23-01-2013, 14:58:
Zgodzę się z Tobą, że big milk, big bambi i litrówki rotują szybciej ale pozostały asortyment nie wybiega wcale do przodu jeśli chodzi o rotację. Zdaję sobie także sprawę że lody algida jakościowo są bardzo dobre,(sam jak zapragnę loda to sięgam po Big Milka) ale handlować tym towarem po to tylko aby robić obrót i target narzucony przez unilever nie ma sensu, i uwierz mi że są firmy które dają wypracować lepsze marże niż algida, i które dbają bardziej o moich handlowców. Wprawdzie algida wprowadziła pierwsza "lato z algidą", ale większość firm ma obecnie podobne instrumenty wspomagające sprzedaż.

Nie wiem z jakiego punktu ty patrzysz, czy jesteś detalistą, mniejszym hurtownikiem, czy przedstawicielem dystrybutura, czy w końcu kimś z unilevera, ale z mojego punktu widzenia tak to wygląda.



Pozdrawiam i życzę wszystkim lodziarzom słonka w 2013 roku
  • knx. 23-01-2013, 11:51:
Koral ma najlepsza marze??? watpliwejak policzysz a do tego proponuje zwrócic uwage na rotacje Algida 2x szybciej znika z zamrazarki .

Zobacz wszystkie komentarze (6)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 516) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH