Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Prezes Żabka Polska: Freshmarket będzie liderem na rynku supermarketów

Jacek Roszyk, prezes Żabka Polska poinformował, że kierowana przez niego spółka chce mieć na koniec br. 4000 sklepów pod szyldami Żabka i Freshmarket. - Przybywa nam 800 sklepów rocznie - mówi prezes. Jednocześnie władze sieci zapowiadają, że chcą stworzyć największą sieć supermarketów w kraju.

Prezes Żabka Polska: Freshmarket będzie liderem na rynku supermarketów
Jacek Roszyk, prezes Żabka Polska, fot. Żabka

Firma chce otwierać przynajmniej 500 sklepów Żabka i Freshmarket rocznie bez akwizycji. Jednak operator jest bardzo aktywny na krajowym rynku fuzji i przejęć. Tylko w ostatnich 18 miesiącach Żabka Polska przejęła lokalne sieci takie jak: Torg, Agap, Społem Zabrze, Kefirek, PS Food, Dobry Wybór, generujące roczny obrót bliski 0,5 mld zł.

Jacek Roszyk deklaruje, że przejęcia lokalnych sieci będą kontynuowane. - Rozwijamy się organicznie, ale przygotowujemy się także do następnych akwizycji.

W najbliższym czasie operator położy duży nacisk na rozwój sieci supermarketów Freshmarket. Władze sieci podkreślają dobre wyniki projektu. - W tym roku przychody netto sieci Freshmarket osiągną wartość 1,4 mld zł - mówi Jacek Roszyk.

Prezes spółki Żabka Polska dodaje, że projekt Freshmarketu jest satysfakcjonujący z punktu widzenia operacyjnego i widzi dalszy duży potencjał rozwoju dla tego formatu sklepów. Dlatego firma zapowiada przyspieszenie w rozwoju tego typu supermarketów. Do końca 2016 r. liczba sklepów Freshmarket ma wzrosnąć z 560 obecnie do 1000.

- Uważam że do końca 2016 r. możemy zdobyć pozycję lidera w segmencie supermarketów na polskim rynku - uważa Jacek Roszyk.

Jednocześnie poinformował, że do końca roku zakończy się realizacja projektu modernizacji starszych sklepów Freschmarket, które zyskają nie tylko nowy wygląd, ale także asortyment bogatszy o bogatszą ofertę produktów świeżych, w tym warzyw i owoców, krojonych wędlin oraz wyrobów lokalnych.

Żabka Polska będzie inwestować także w sieć logistyczną. Firma ma obecnie trzy centra dystrybucyjne w Nadarzynie, Poznaniu i Tychach. Na początku przyszłego roku firma chce otworzyć kolejny magazyn na Pomorzu. Prezes spółki zaznaczył, że ze względu na dynamiczny rozwój sieci w planach jest budowa kolejnych centrów dystrybucji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jacek Roszyk RSS ALERT    /    Żabka Polska RSS ALERT    /    Żabka RSS ALERT    /    Freshmarket RSS ALERT

KOMENTARZE (6)

  • adsenior 2014-09-05 05:23:36
    Wielki blef i buta tego faceta. Obie te marki mają jedne z najwyższych cen na rynku! Omijam je szerokim łukiem.
  • z branży 2014-09-05 15:55:09
    z tego co widzę cześć punktów ostro się zamyka bo powstaje biedra lub Ldli i kosi ajentów których nie stać na życie z prowizji i opłatę lokalu, tak to jest rynek jest zaj.......y i ciężko znaleźć powoli dziurę chyba w dolinie rospudy albo parki krajobrazowe są wolne :-)
  • bolekilolek 2014-09-06 10:45:51
    Zacznijmy od tego, ze dla klienta nie ma roznicy pomiedzy supermarketem a dyskontem. Wiec bedziecie ewentualnie liderem w kategorii ktora de facto nie istnieje.
  • wujek mnietek 2014-09-07 21:18:48
    Drogo i chujowo. Roszyk, spot reklamowy masz gratis, nie dziękuj.
  • Ewa 2015-04-07 20:57:25
    odwiedzilam niedawno zabke w Radomiu na jednym z osiedli.brod,smrod.tragedia..panie ekspedientki pala papierosy na zapleczu a caly zapach osiada na spozywce.wyszlam nic nie kupujac i pewnie nigdy juz tam nie zajrze.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.226.36.60
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.