Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Procter&Gamble: Nie widzimy na razie mocnego ożywienia w handlu w Polsce

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 05-12-2013, 14:46
Procter&Gamble: Nie widzimy na razie mocnego ożywienia w handlu w Polsce
Werner Geissler, wice chairman Global Operations Procter & Gamble fot. P&G

Procter & Gamble, koncern oferujący takie marki jak Gillette, Pampers, Head&Shoulder i Vizir, na razie nie widzi jeszcze mocnego ożywienia w handlu produktami FMCG w Polsce, jednak koncern jest zadowolony z wyników sprzedażowych w naszym kraju, którego gospodarka wciąż rośnie, a otoczenie polityczno-gospodarcze sprzyja takim firmom jak P&G.

- Patrząc ogólnie przez pryzmat rynku, to na razie jeszcze nie widzimy mocniejszego ożywienia w sprzedaży naszych produktów, jednak spadek czy cofnięcie popytu nie było tak poważne jak w niektórych krajach Europy zachodniej, czy południowej. Polska gospodarka radzi sobie stosunkowo nieźle - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Werner Geissler, wice chairman Global Operations P&G .

- Nie widzimy na razie jeszcze takich wzrostów w Polsce jakie mieliśmy wcześniej rzędu 2-5 procent, ale rynek rośnie w przeciwieństwie do tego co dzieje się w innych częściach Europy. Jesteśmy jednocześnie bardzo zadowoleni z naszych wyników finansowych jakie osiągamy w Polsce i z progresu jaki osiągnęliśmy w ciągu ostatnich 22 lat - dodaje Geissler.

- Zarówno czynniki makroekonomiczne jak i polityczne są dla nas bardzo korzystne i pozytywne, dlatego jesteśmy bardzo pozytywnie nastawieni do Polski i mamy nadzieję, że te czynniki się nie zmienią - mówi również.

Koncern, który jest obecny w Polsce o 1991 roku, zainwestował w naszym kraju w tym czasie ponad cztery miliardy złotych.

Procter & Gamble otworzyło właśnie Europejskie Centrum Planowania i Logistyki P&G w Warszawie, które odpowiada za kompleksowe zarządzanie łańcuchem dostaw w 100 krajach, od planowania surowców aż po dostarczenie gotowego produktu do odbiorcy. Dzięki temu produkty będą mogły szybciej i sprawniej trafiać do detalistów, a finalnie do konsumentów. Centrum współpracuje z 30 fabrykami P&G w 14 krajach na świecie.

Europejskie Centrum Planowania i Logistyki P&G jest najnowszym z szeregu przedsięwzięć, który 20 lat temu rozpoczął się od powstania fabryki Pampers na warszawskim Targówku. Dziś w Polsce działają cztery fabryki P&G eksportujące do ponad 100 krajów, a także Biuro Główne, w skład którego wchodzą biura i centrum usług biznesowych. W Polsce P&G zatrudnia ponad 3500 osób.

W Polsce dostępnych jest 17 spośród 25 marek P&G o globalnej rocznej sprzedaż ponad 1 miliarda dolarów. Trzy spośród marek P&G produkuje się w Polsce, a produkty z polskich fabryk P&G trafiają do ponad 100 krajów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 220) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH