Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Procter & Gamble wdraża program oszczędnościowy

  • Autor: marketing-news.pl
  • Data: 27-02-2012, 10:40

Globalny gigant na rynku FMCG, koncern Procter & Gamble, planuje stosować tańsze, internetowe kanały dotarcia do klienta, wspólną promocję marek, a także zakłada zwolnienia pracowników. Zdaniem prezesa firmy Boba McDonalda, w ciągu najbliższych pięciu lat koncern zaoszczędzi dzięki tym działaniom 10 mld dolarów - informuje serwis marketing-news.pl, za „Advertising Age".

Przykładowo, program marketingowy w związku z olimpiadą w Londynie obejmie aż 30 brandów. Redukcja zatrudnienia obejmie ponad 4 tys. osób w przyszłym roku. Dołączą one do 1,6 tys. tych, które odejdą z firmy w trwającym roku podatkowym, kończącym się 30 czerwca.

Niedawno podobne plany ogłosił największy rywal P&G, europejski koncern Unilever - zauważa serwis marketing-news.pl.

Przeczytaj także:

Unilever oszczędza na agencjach reklamowych i domach produkcyjnych

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 969) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH