Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Procter & Gamble wdraża program oszczędnościowy

  • Autor: marketing-news.pl
  • Data: 27-02-2012, 10:40

Globalny gigant na rynku FMCG, koncern Procter & Gamble, planuje stosować tańsze, internetowe kanały dotarcia do klienta, wspólną promocję marek, a także zakłada zwolnienia pracowników. Zdaniem prezesa firmy Boba McDonalda, w ciągu najbliższych pięciu lat koncern zaoszczędzi dzięki tym działaniom 10 mld dolarów - informuje serwis marketing-news.pl, za „Advertising Age".

Przykładowo, program marketingowy w związku z olimpiadą w Londynie obejmie aż 30 brandów. Redukcja zatrudnienia obejmie ponad 4 tys. osób w przyszłym roku. Dołączą one do 1,6 tys. tych, które odejdą z firmy w trwającym roku podatkowym, kończącym się 30 czerwca.

Niedawno podobne plany ogłosił największy rywal P&G, europejski koncern Unilever - zauważa serwis marketing-news.pl.

Przeczytaj także:

Unilever oszczędza na agencjach reklamowych i domach produkcyjnych

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 724) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH