Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Procter&Gamble zwiększył w I kw. wydatki na reklamę TV w Polsce, a Unilever ograniczył

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 13-04-2018, 10:05
Procter&Gamble zwiększył w I kw. wydatki na reklamę TV w Polsce, a Unilever ograniczył
fot. Shutterstock

Koncern Procter&Gamble zwiększył wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce w pierwszym kwartale 2018 roku w porównaniu z takim samym okresem roku 2017, natomiast Unilever ograniczył wydatki w tym czasie – wynika z danych firmy analitycznej Nielsen.

Według firmy Nielsen wydatki brutto na reklamę telewizyjną Procter&Gamble wzrosły w pierwszym kwartale 2018 roku do 125,4 mln zł z 98,1 mln zł rok wcześniej.

Z kolei wydatki na reklamę telewizyjną Unilever spadły w pierwszym kwartale 2018 roku do 87,5 mln zł z 130,7 mln zł w takim samym okresie roku 2017.

Podane kwoty wydatków na reklamę telewizyjną uwzględniają wartość brutto, czyli bez ewentualnych rabatów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 524) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH