Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Produkty Klasztorne nadal pod kreską w 2013 r.

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 10-04-2014, 08:35
Produkty Klasztorne nadal pod kreską w 2013 r.
Produkty Klasztorne zmniejszyła stratę netto w 2013 r.

Miniony rok spółka Produkty Klasztorne zamknęła przychodami ze sprzedaży na poziomie 3,3 mln zł i osiągnęła stratę netto w wysokości 407 tys. zł . W porównaniu do roku 2012 przychody ze sprzedaży były na tym samym poziomie, a strata netto wyniosła 542 tys. zł.

Z wielu powodów rok 2013 był dla spółki i jej akcjonariuszy rokiem przełomowym. Od połowy 2012 r. spółka Produkty Klasztorne S.A. przechodziła proces reorganizacji sposobu prowadzenia działalności. Wspomniane działania były kontynuowane w I połowie roku 2013 i ich pozytywne efekty zaczęły być widoczne w drugiej połowie 2013 r. Proces restrukturyzacji niewątpliwie wpłynął na wyniki finansowe spółki, w szczególności na
obniżenie kosztów operacyjnych działalności, co znalazło swoje odzwierciedlenie w wysokości straty, która była niższa o 135 tysięcy złotych w porównaniu z rokiem 2012 - informuje spółka w raporcie.

W połowie roku 2013 na rynku pojawiła się nowa marka piwa „MNICH", które z powodzeniem uzupełniło dotychczasową ofertę spółki. W efekcie, w pewien sposób jako spółka powróciliśmy do działalności sprzed kilku lat, gdy wraz z ówczesnym Browarem Belgia produkowaliśmy piwo pod marką „Frater". Jako firma wiążemy z rozwojem marki „MNICH" duże nadzieje, tym samym w 2014 roku zamierzamy uzupełnić ofertę „MNICHA" o dwa nowe rodzaje piwa. Ponadto, duże znaczenie dla poszerzenia dotychczasowego asortymentu miało wprowadzenie nowych produktów spożywczych, które w naturalny sposób wzbogaciły ofertę spółki o produkty najwyższej jakości, wytwarzane bez konserwantów i ulepszaczy. W szczególności, należy tu wymienić serię owocowo-warzywną w zakresie przetworów i konfitur. Zapoczątkowany w 2013 r. proces wymiany i uzupełniania indeksów nowymi propozycjami będzie przez spółkę kontynuowany w kolejnych okresach - czytamy w raporcie.

Prowadzony w spółce proces reorganizacji dowiódł również, że marka „Produkty Klasztorne" stanowi dobrą platformę dla produktów od małych lokalnych producentów. Dzięki różnorodności i wysokiej jakości artykułów jesteśmy obecni w wielu uznanych sieciach delikatesów m.in. Piotr i Paweł, Organic Farma Zdrowia, Delikatesy Top Market, PSS Społem oraz wielu niezależnych sklepach z żywnością „Premium". Sprzedaż w
sieciach, w których jesteśmy obecni systematycznie rośnie i liczymy, że wprowadzenie nowych produktów uzupełniających ofertę jeszcze polepszy naszą współpracę i wpłynie korzystnie na osiągane wyniki finansowe. Rok 2013 był również przełomowy dla naszych Akcjonariuszy. Już w 2012 r. rozpoczęliśmy przygotowania do pozyskania dodatkowego kapitału i do debiutu na rynku NewConnect. W połowie 2013 r. przeprowadziliśmy
prywatną emisję akcji serii B, a następnie serii C. Dzięki tym emisjom Spółka pozyskała środki pozwalające na wsparcie bieżącego rozwoju, kapitału obrotowego jak i na inwestycję polegającą na wprowadzeniu na rynek piwa „MNICH" - informuje zarząd spółki w raporcie. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • feri 10-04-2014, 11:21:
dopiero dziś dowiaduje się, ze takie produkty, nieskażone chemia w ogóle istnieją! znam tylko Piotra i Pawła, ale to mała siec, słabo dost epna, nawet w mieście wojewódzkim , No szkoda, jednak reklama jest potrzebna , żeby porządnie zaistnieć!

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 463) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH