Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Produkty Klasztorne poszerzają gamę produktów, wprowadzają nową markę

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-12-2013, 14:51
Produkty Klasztorne poszerzają gamę produktów, wprowadzają nową markę
fot. Produkty Klasztorne

Spółka Produkty Klasztorne chce w 2014 roku rozszerzać gamę produktów. Wprowadzi na rynek markę „Polska Czerwona Krowa", a także nowe piwa oraz produkty garmażeryjne i nabiałowe - zapowiada prezes spółki Marek Nowicki.

- W 2014 roku spółka chce dalej rozszerzać gamę produktów o Polską Czerwoną Krowę oraz dodatkowe piwa, a także produkty garmażeryjne. Chcemy wprowadzić też gamę serów kozich i produktów ekologicznych. Spółka musi też skupić się na tym, żeby być bardziej rozpoznawalna - mówi prezes.

- Obecnie np. jesteśmy jedynym albo drugim producentem w Polsce, który produkuje sery w 100 proc. z mleka owczego - dodaje.

Obecnie głównymi markami spółki są „Produkty Klasztorne" i piwo Mnich. Uzupełnieniem marki „Produkty Klasztorne" w obszarze produktów nabiałowych będzie marka „Polska Czerwona Krowa", której wprowadzenie planowane jest na początku 2014 r.

Produkty Klasztorne rozpoczęły sprzedaż piwa regionalnego pod marką „MNICH" od lipca 2013 r. Jest to powrót do produkcji piwa przez spółkę, która w latach 2005 do 2007 wraz z Browarem Belgia wytwarzała piwo pod marką „Frater".

- W 2003 roku rozpoczęliśmy współpracę z Klasztorem Ojców Cystersów ze Szczyrzyca i w tym okresie powstało piwo klasztorne Frater według szczyrzyckiej receptury. Potem to piwo zniknęło z rynku, ale staramy się je reaktywować poprzez piwo Mnich - tłumaczy Nowicki.

- Nie będziemy reaktywować natomiast piwa Frater, ponieważ właścicielem do tej marki jest Kompania Piwowarska - dodaje, dementując informacje mediów, że spółka chce reaktywować produkcję i sprzedaż piwa Frater.

Prezes zapowiada, że w przyszłym roku spółka wprowadzi do sprzedaży dwa kolejne piwa.

- Piwo Mnich produkowane jest w Browarze w Grybowie. Mamy obecnie dwa gatunki piwa, mocniejsze o zawartości alkoholu 6,7 proc. oraz słabsze o zawartości 4,7 proc. Chcemy wprowadzić w przyszłym roku piwo smakowe, a także jeszcze słabsze piwo, które będzie uzupełnieniem oferty piw - mówi Nowicki.

Prezes mówi też, że logistyka spółki opiera się na dużych miastach m.in. Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Gdańsku i Katowicach i to są główne rynki, gdzie spółka dostarcza swoje produkty.

Spółka bazuje na trzech kanałach sprzedaży - ok. 30 proc. to sprzedaż hurtowa, ponad 60 proc. to sprzedaż detaliczna, a ok. 0,5 proc. sprzedaż internetowa.

Prezes zapowiada wzmocnienie kanału internetowego. - Sprzedaż internetową będziemy teraz dość intensywnie rozwijać, rozbudowywać i wzmacniać - mówi Nowicki.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 529) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH