Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Produkty Klasztorne poszerzają gamę produktów, wprowadzają nową markę

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-12-2013, 14:51
Produkty Klasztorne poszerzają gamę produktów, wprowadzają nową markę
fot. Produkty Klasztorne

Spółka Produkty Klasztorne chce w 2014 roku rozszerzać gamę produktów. Wprowadzi na rynek markę „Polska Czerwona Krowa", a także nowe piwa oraz produkty garmażeryjne i nabiałowe - zapowiada prezes spółki Marek Nowicki.

- W 2014 roku spółka chce dalej rozszerzać gamę produktów o Polską Czerwoną Krowę oraz dodatkowe piwa, a także produkty garmażeryjne. Chcemy wprowadzić też gamę serów kozich i produktów ekologicznych. Spółka musi też skupić się na tym, żeby być bardziej rozpoznawalna - mówi prezes.

- Obecnie np. jesteśmy jedynym albo drugim producentem w Polsce, który produkuje sery w 100 proc. z mleka owczego - dodaje.

Obecnie głównymi markami spółki są „Produkty Klasztorne" i piwo Mnich. Uzupełnieniem marki „Produkty Klasztorne" w obszarze produktów nabiałowych będzie marka „Polska Czerwona Krowa", której wprowadzenie planowane jest na początku 2014 r.

Produkty Klasztorne rozpoczęły sprzedaż piwa regionalnego pod marką „MNICH" od lipca 2013 r. Jest to powrót do produkcji piwa przez spółkę, która w latach 2005 do 2007 wraz z Browarem Belgia wytwarzała piwo pod marką „Frater".

- W 2003 roku rozpoczęliśmy współpracę z Klasztorem Ojców Cystersów ze Szczyrzyca i w tym okresie powstało piwo klasztorne Frater według szczyrzyckiej receptury. Potem to piwo zniknęło z rynku, ale staramy się je reaktywować poprzez piwo Mnich - tłumaczy Nowicki.

- Nie będziemy reaktywować natomiast piwa Frater, ponieważ właścicielem do tej marki jest Kompania Piwowarska - dodaje, dementując informacje mediów, że spółka chce reaktywować produkcję i sprzedaż piwa Frater.

Prezes zapowiada, że w przyszłym roku spółka wprowadzi do sprzedaży dwa kolejne piwa.

- Piwo Mnich produkowane jest w Browarze w Grybowie. Mamy obecnie dwa gatunki piwa, mocniejsze o zawartości alkoholu 6,7 proc. oraz słabsze o zawartości 4,7 proc. Chcemy wprowadzić w przyszłym roku piwo smakowe, a także jeszcze słabsze piwo, które będzie uzupełnieniem oferty piw - mówi Nowicki.

Prezes mówi też, że logistyka spółki opiera się na dużych miastach m.in. Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Gdańsku i Katowicach i to są główne rynki, gdzie spółka dostarcza swoje produkty.

Spółka bazuje na trzech kanałach sprzedaży - ok. 30 proc. to sprzedaż hurtowa, ponad 60 proc. to sprzedaż detaliczna, a ok. 0,5 proc. sprzedaż internetowa.

Prezes zapowiada wzmocnienie kanału internetowego. - Sprzedaż internetową będziemy teraz dość intensywnie rozwijać, rozbudowywać i wzmacniać - mówi Nowicki.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 640) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.