Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Produkty Klasztorne SA: Ponad 40-proc. wzrost przychodów w III kw.

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 06-11-2014, 09:22
Produkty Klasztorne SA: Ponad 40-proc. wzrost przychodów w III kw.
Największy udział w przychodach ze sprzedaży miał nabiał i wędliny

Spółki Produkty Klasztorne SA podała wyniki za III kwartał br. Przychody ze sprzedaży za ten okres wyniosły łącznie 1 071 871,39 zł, co oznacza wzrost sprzedaży o ok. 43 proc. w porównaniu do III kwartału 2013 roku, gdzie osiągnięto pułap 747 842,05 zł.

Przychody ze sprzedaży narastająco po trzech kwartałach, wyniosły 2 666 338,66 zł, co w porównaniu z przychodami ze sprzedaży za trzy kwartały 2013 r. dało wynik lepszy o ok. 22 proc. - Wzrost przychodów ze sprzedaży w III kwartale br. był spowodowany w szczególności większą sprzedażą w miesiącach letnich, jak również rozpoczęciem od miesiąca września strategicznej współpracy z siecią FreshMarket. W konsekwencji podjęcia tych działań handlowych spółka spodziewa się w kolejnych miesiącach znaczącego wzrostu sprzedaży produktów do sieci FreshMarket, co powinno być widoczne w wynikach finansowych kolejnych kwartałów - podała spółka w raporcie kwartalnym.

Jak dodano, w III kwartale 2014 r. największy udział w przychodach ze sprzedaży miał nabiał i wędliny, odpowiednio 41 proc. i 19 proc. przychodów. Znaczący udział w przychodach (ok. 11 proc.) osiągnęły również produkty garmażeryjne. Piwo Mnich w trzecim kwartale odnotowało 6-proc. udział w przychodach ze sprzedaży.

Za III kw. strata na działalności operacyjnej spółki wyniosła 155 389,80 zł w porównaniu do -147 135,50 rok temu. Narastająco po trzech kwartałach strata na działalności operacyjnej wyniosła -588 619,48 zł w porównaniu do -313 408,78 zł za pierwsze dziewięć miesięcy ub.r.

Strata netto za trzeci kwartał wyniosła -161 712,95 zł (-159 186,54 zł rok temu). Narastająco za trzy kwartały strata netto wyniosła 613 991,26 zł w porównaniu do -334 102,39 zł w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Podstawowym przedmiotem działalności spółki jest sprzedaż detaliczna i hurtowa artykułów spożywczych w segmencie premium wytwarzanych na bazie tradycyjnych receptur pod wspólną marką "Produkt Klasztorny". Oferta handlowa spółki, na którą składa się ponad 150 podstawowych produktów, dzieli się na pięć głównych grup asortymentowych: nabiał, wędliny, wyroby garmażeryjne, przetwory, słodycze oraz piwo o marce Mnich. Produkty spółki są obecne w takich sieciach jak: FreshMarket, Piotr i Paweł, Top Market, Organic Farma Zdrowia, Delikatesy Organic, PSS Społem, Anda Dystrybucja i Małpka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Anna H. 09-12-2014, 13:53:
W tym przypadku widać sukces dobrze obranej strategii marketingowej. Nic więcej. Co z tego że najprawdopodobniej produkt nawet nie "pachnie" klasztorem. Najważniejsza w tym przypadku jest skuteczna komunikacja do konkretnej grupy docelowej. I sprzedaż rośnie! Wielu przedsiębiorców powinno z tego wyciągnąć wnioski - to, że masz dobry produkt nie znaczy że klient o tym wie. Trzeba też umieć to dobrze sprzedać!:)
  • adrian 08-12-2014, 22:55:
to żadna bzdura. Dobre tradycyjne produkty. Wszędzie jest napisane kto jest producentem, żadnej ściemy. Polecam nabiał - szczególnie sery owcze. Zadnych braciszków tam nie ma - fakt nazwa nawiązuje ale tylko nazwa. Jak dobrze mistrzu poszukasz to się dowiesz że najlepsze tradycyjne żarło produkowano kiedyś w klasztorach. Chodzi o tradycję. No chyba że ktoś woli tekturę zmieloną zamiast parówek - to już jest świecka wręcz ateistyczna tradycja.
  • kla 10-11-2014, 21:47:
ale bzdura , braciszkowie...

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 228) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH