Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Produkty Klasztorne SA zwiększyły w 2014 r. sprzedaż o 17 proc.

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 13-03-2015, 08:44
Produkty Klasztorne SA zwiększyły w 2014 r. sprzedaż o 17 proc.

Miniony rok spółka Produkty Klasztorne SA zamknęła przychodami ze sprzedaży w wysokości 3,9 mln zł, co w porównaniu do roku 2013 dało wynik na sprzedaży większy o ponad 17 proc. Strata netto wyniosła -846,76 tys. zł, w porównaniu do -407,04 ty.s zł rok wcześniej.

- Niewątpliwie rok 2014 był dla spółki okresem dużych zmian w obszarze podstawowej działalności. Spółka od początku 2014 r. intensywnie pracowała nad dalszym rozwojem. Zmiany rozpoczęto we wszystkich kluczowych  obszarach. W lutym uruchomiono pełną wersję nowej strony internetowej wraz ze sklepem internetowym. To działanie pozwoliło na radykalną zmianę wizerunku spółki i znacząco zmieniło komunikację z klientami poprzez media elektroniczne - mówi Marek Nowicki, prezes zarządu spółki Produkty Klasztorne SA.

Kolejne kroki dotyczyły rozwoju dotychczasowego portfolio roduktowego. W czerwcu spółka zawarła umowę licencyjną dotyczącą zakupu praw do marki Uśmiech Dzieciaka, która stanowi podstawę dla rozwoju produktów spożywczych dedykowanych dzieciom. Warto również wspomnieć o umowie dystrybucyjnej dotyczącej piwa „Mnich", która pozwoliła na aktywną sprzedaż marki piwa na terenie Warszawy i okolic.

- Niewątpliwie najbardziej znaczącym wydarzeniem dla Spółki było podpisanie strategicznej umowy ze firmą Żabka Polska sp. z o.o. w zakresie dystrybucji produktów marki Produkty Klasztorne  w sieci Freshmarket. W konsekwencji zaistnienia w sieci Freshmarket spółka musiała przeorganizować dotychczasową logistykę. Było to duże wyzwanie zarówno od strony kosztowej, jak również działań operacyjnych. Poniesione w tym obszarze koszty miały znaczący wpływ na stratę osiągniętą przez spółkę w 2014 r., przy czym część z nich miała wyłącznie charakter jednorazowy - komentuje prezes.

- Przy okazji rozwoju spółki należy również wspomnieć o zakończonej sukcesem emisji akcji serii D, dzięki której spółka pozyskała środki w wysokości 500 000,00 zł na wsparcie kapitału obrotowego, który był niezbędny do wykonania umowy w zakresie zatowarowania sklepów sieci FreshMmrket - dodaje.

Spółka rozpoczęła właśnie intensyfikację działań związanych z rozwojem eksportu do Wielkiej Brytanii, Irlandii i Niemiec.

Produkty Klasztorne SA to spółka notowana na NewConnect. Podstawowym przedmiotem działalności spółki jest sprzedaż detaliczna i hurtowa artykułów spożywczych w segmencie premium wytwarzanych na bazie tradycyjnych receptur pod wspólną marką Produkt Klasztorny.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 820) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH