Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Produkty Klasztorne uruchamiają nowy sklep internetowy

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 25-02-2014, 14:06
Produkty Klasztorne uruchamiają nowy sklep internetowy
fot. Produkty Klasztorne

Spółka Produkty Klasztorne uruchomiła 25 lutego 2013 r. nowy sklep internetowy. Spółka ma nadzieję, że w ciągu najbliższych dwóch lat sprzedaż poprzez ten kanał dystrybucji powinna generować rocznie do 10 proc. przychodów ze sprzedaży.

- Zarząd spółki Produkty Klasztorne siedzibą w Nowej Wsi informuje, że w dniu 25 lutego 2013 r. w wykonaniu celu emisyjnego związanego z przebudową strony i komunikacji internetowej Spółka uruchomiła nowy sklep internetowy - poinformowała spółka.

- Uruchomiony sklep internetowy jest integralną częścią strony www.klasztorne.pl i kończy ostatni etap budowy nowej odsłony strony internetowej spółki - podano.

Produkty Klasztorne poinformowały, że wraz z uruchomieniem sklepu internetowego spółka zrealizowała w całości cel emisyjny jakim było przygotowanie od podstaw nowej strony internetowej.

- Zdaniem zarządu spółki uruchomienie internetowego kanału dystrybucji bardzo istotnie wesprze dotychczas realizowaną sprzedaż oraz polepszy komunikację z konsumentami realizowaną w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych i w portalach o tematyce związanej z żywnością i gotowaniem - podała spółka.

- Zgodnie z przyjętymi przez zarząd spółki założeniami, jednym z elementów budowy marki "Produkty Klasztorne" jest zmiana wizerunku i komunikacji z konsumentami w mediach internetowych - podano.

- Spółka przewiduje, że w ciągu najbliższych dwóch lat sprzedaż poprzez ten kanał dystrybucji powinna generować rocznie do 10 proc. przychodów ze sprzedaży - czytamy w komunikacie.

Główną działalnością spółki jest sprzedaż regionalnych produktów spożywczych pod własną marką "Produkty Klasztorne". Firma sprzedaje m.in. nabiał, wędliny, produkty garmażeryjne, przetwory owocowe i warzywne, a także słodycze, piwo i makarony.

Produkty spółki, produkowane tradycyjnymi metodami przez ponad 20 mikroprzedsiębiorców, trafiają do sieci delikatesów i sklepów m.in. w Łodzi, Warszawie, Poznaniu czy Krakowie. Obecnie produkowanych jest około 150 produktów.

W zeszłym roku przychody spółki przekroczyły 3,3 mln zł, a strata netto wyniosła 0,5 mln. Przyczyny strat prezes firmy upatruje w skutkach restrukturyzacji i upadku sieci Bomi, co spowodowało zmniejszenie liczby miejsc sprzedaży cysterskich produktów.

W ciągu pięciu lat spółka Produkty Klasztorne, sygnowana przez klasztor Ojców Cystersów, chce osiągać 15-20 mln zł przychodu rocznie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 643) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH