Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Produkty Klasztorne w supermarketach Freshmarket

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 10-09-2014, 14:13

Spółka Produkty Klasztorne w dniu 8 września 2014 roku zawarła ze spółką Żabka Polska istotną umowę ramową o współpracy.

Przedmiotem umowy jest dystrybucja produktów spożywczych dostarczanych przez spółkę Produkty Klasztorne, w tym m.in. nabiału, wędlin, konfitur i piwa Mnich, w sklepach prowadzonych pod marką „Freshmarket" należących do lub stowarzyszonych ze spółką Żabka Polska.

- W ramach podpisanej umowy produkty spożywcze spółki będą dystrybuowane w sklepach sieci Freshmarket na terenie całej Polski. Przedmiotowa umowa została zawarta na okres jednego roku z możliwością jej automatycznego przedłużenia na czas nieokreślony - podała spółka Produkty Klasztorne w komunikacie.

- Umowa z siecią Żabka przewiduje współpracę w zakresie dystrybucji, marketingu jak i sprzedaży produktów spółki jak również wspierania w przygotowywaniu nowych artykułów wysokiej jakości, które mogą być dystrybuowane przez sieć sklepów Freshmarket - podano.

- Zarząd spółki Produkty Klasztorne podjął decyzję o uznaniu powyższej umowy za istotną ze względu na przekroczenie przez szacunkową wartość umowy co najmniej 20 proc. wartości przychodów netto ze sprzedaży spółki za okres ostatnich czterech kwartałów obrotowych - czytamy w komunikacie.

Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience. Ponad 3000 sklepów jest prowadzonych pod marką Żabka i ponad 500 pod marką Freshmarket.

Freshmarket to sieć sklepów o charakterze convenience zlokalizowanych w centrach miast oraz w pobliżu osiedli, umożliwiająca wygodne zakupy.

Główną działalnością spółki Produkty Klasztorne jest sprzedaż regionalnych produktów spożywczych pod własną marką "Produkty Klasztorne". Firma sprzedaje m.in. nabiał, wędliny, produkty garmażeryjne, przetwory owocowe i warzywne, a także słodycze, piwo i makarony.

Produkty spółki, produkowane tradycyjnymi metodami przez ponad 20 mikroprzedsiębiorców, trafiają do sieci delikatesów i sklepów m.in. w Łodzi, Warszawie, Poznaniu czy Krakowie. Produkowanych jest około 150 produktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH