REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prof. Kowalski: Sprawa marek własnych jest bardzo złożona

  • Autor: RW., portalspożywczy.pl
  • Data: 17-10-2012, 10:37
Prof. Kowalski: Sprawa marek własnych jest bardzo złożona
Andrzej Kowalski, dyrektor Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej

Byłoby idealnie, gdyby każdy producent żywności mógł mieć swoją własną markę, ale rzeczywistość jest bardziej złożona. Najważniejsze jest jak przebiega współpraca - powiedział podczas V Forum Rynku Spożywczego i Handlu Andrzej Kowalski, dyrektor Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej.

REKLAMA

Profesor zauważył, że jeśli eksportujemy aż 30 proc. produkowanej w Polsce żywności, to jest to duża zasługa sieci handlowych i ich marek własnych. - Coraz częściej podkreśla się, że jeśli wzajemna współpraca układa się, to jest to zasługa zrozumienia, że interesy robi się w długich okresach, a nie w krótkich - powiedział Andrzej Kowalski.

W swojej wypowiedzi dyrektor Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej odniósł się także do modelu rolnictwa. - Trzeba określić jaki chcemy mieć model rolnictwa w Polsce. Czy interesuje nas rolnictwo zrównoważone, model industrialny czy może jakiś model pośredni - mówił Andrzej Kowalski.

V Forum Rynku Spożywczego i Handlu jest największą w Polsce konferencją dedykowaną sektorowi spożywczemu oraz handlowemu - 2 dni, 13 debat, 80 panelistów, ponad 1000 gości. To doroczne spotkanie przedstawicieli przedsiębiorstw producentów, przetwórców i dystrybutorów żywności w Polsce, a także sieci handlowych. Konferencja organizowana przy współudziale organizacji branżowych, przedstawicieli rządu oraz osób mających realny wpływ na zmiany w sektorze spożywczym i handlu w Polsce. Piąta edycja Forum Rynku Spożywczego i Handlu potrwa po raz pierwszy dwa dni, podczas których omawiane będą między innymi następujące tematy: finansowanie rozwoju firm spożywczych, nowe technologie w zarządzaniu produkcją, eksport i inwestycje zagraniczne polskich firm spożywczych, strategie firm mięsnych w sytuacji kurczącej się krajowej bazy surowcowej, czy biznes mleczarski w czasach niskiej rentowności.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 743) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH