Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Profil Lidl Polska ma najwięcej fanów na Facebooku, profil marki Biedronka rośnie

  • Autor: press.pl
  • Data: 03-04-2018, 10:51
Profil Lidl Polska ma najwięcej fanów na Facebooku, profil marki Biedronka rośnie
Fot. shutterstock

Profil Lidl Polska ma najwięcej fanów na Facebooku spośród profili zaliczanych przez firmę Sotrender do kategorii supermarketów. Ale to profil marki Biedronka zanotował w lutym br. największy, 6-proc. wzrost w porównaniu ze styczniem br. – informuje serwis press.pl.

Na koniec lutego br. profil Lidl Polska miał 1,083 mln obserwujących na Facebooku (wzrost o 1 proc.). Na drugim miejscu był profil Tesco Polska – 651,52 tys. (wzrost o 0,4 proc.). Trzeci w zestawieniu był profil Pepco – 568,25 tys. (wzrost o 2 proc.). Kolejne miejsca zajęły profile: Carrefour Polska – 534,81 tys. (wzrost o 1 proc.), Kaufland Polska – 389,20 tys. (bez zmian), Biedronka – 243,04 proc. (wzrost o 6 proc.).

Czytaj więcej w press.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (10 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane