REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Programy lojalnościowe zachęcają atrakcyjnymi nagrodami

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 17-03-2015, 14:00

Atrakcyjne nagrody są czynnikiem decydującym o udziale klientów w programach lojalnościowych. Szczególnie korzystne jest stworzenie szerokiego katalogu różnorodnych produktów – wynika z badania ARC Rynek i Opinie przeprowadzonego w 2014 roku na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Service.

REKLAMA

Istotnym elementem programów lojalnościowych są nagrody. Zdobycie konkretnego upominku jest najlepszym motywatorem przystąpienia do akcji. Błędem jest oferowanie przez organizatora kilku nagród, a także narzucenie konkretnej wygranej. Efekty mogą okazać się odwrotne do zamierzonych - brak zainteresowania akcją i niskie zaangażowanie uczestników.

W świetle wyników badania organizatorzy najchętniej nagradzają: upustami i rabatami, nagrodami rzeczowymi, kuponami premiowymi i kartami przedpłaconymi.

- Jeśli zależy nam na budowaniu długotrwałych relacji, warto przemyśleć kwestię gratyfikacji, które wywołają u obdarowanego pozytywne emocje i pozostaną w pamięci na długo. Doskonale sprawdzają się w tym przypadku nagrody namacalne, np.: rzeczowe, vouchery czy karty, które można również customizować czy personalizować - zauważa Dariusz Deszczka z Sodexo Benefits and Rewards Services.

Dla zapewnienia strony różnorodność, a także podkreślenia atrakcyjności oferowanych gratyfikacji, warto przygotować katalog podzielony na różne kategorie - przekonują inicjatorzy badania. Jak podkreślają mnogość kategorii i prosta nawigacja zwiększają szanse, że każdy uczestnik znajdzie coś dla siebie. Organizator nie jest bowiem w stanie przewidzieć, jakimi kryteriami wyboru kierują się uczestnicy akcji wsparcia sprzedaży. Atrakcyjną pozycją stanowią karty przedpłacone lub kupony, które można wymienić na dowolny przedmiot w dogodnym dla uczestnika czasie.

W chwili obecnej na rynku dużą popularnością cieszą się katalogi nagród dostępne w formie elektronicznej. Są one łatwo dostępne, a także szybko edytowalne dzięki czemu można je aktualizować nawet kilka razy dziennie.

- To istotna kwestia zwłaszcza w przypadku długofalowych programów, gdyż nagrody prezentowane uczestnikom on-line to zazwyczaj najnowsze modele dostępne w danej kategorii. Ma to przede wszystkim duże znaczenie w elektronice i multimediach, ponieważ w dłuższym czasie
wartość tych nagród spada, gdy na rynek wchodzą ich kolejne wersje - podkreśla Deszczka.

Grupa Sodexo to lider w zakresie usług poprawiających Jakość Życia, który ,projektuje, zarządza i dostarcza kompleksowe usługi w zakresie obsługi nieruchomości (Sodexo On-site Services) oraz w zakresie motywacji (Sodexo Benefits and Rewards Services), obsługując każdego dnia 75 milionów konsumentów na całym świecie.

Sodexo Benefits and Rewards Services działa na polskim rynku świadczeń pozapłacowych 15 lat. Jest także ekspertem w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych. Doradza w obszarze tworzenia trwałych relacji pracodawcy z pracownikami oraz w zakresie budowania lojalności partnerów biznesowych i klientów.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 247) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH