Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Promocje i gazetki reklamowe w ciągu tygodnia mają poprawić sprzedaż hipermarketów

  • Autor: Polska The Times
  • Data: 19-01-2012, 09:53

Hipermarkety próbują zachęcić klientów do robienia zakupów nie tylko w weekendy, ale także w pozostałe dni tygodnia. Sieci coraz częściej urządzają duże promocje m.in. w środy i czwartki, a gazetki reklamowe zaczynają obowiązywać wcześniej niż zwykle - pisze "Polska The Times".

Zdaniem dr Pawła Kowalskiego z Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji Uniwersytetu Łódzkiego obserwujemy walkę między hiper- a supermarketami, którą można nazwać rywalizacją międzyformatową. Według cytowanego przez "Polska The Times" dr Kowalskiego hipermarkety odczuwają spadek sprzedaży - bo klienci wolą kupować w zlokalizowanych bliżej ich domów supermarketach i dyskontach - promocjami zachęcają więc kupujących, by jednak odwiedzili duże sklepy. Według eksperta takich akcji będzie więcej, a konkurencja między mniejszymi a większymi marketami będzie się zaostrzać.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 045) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH