Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Przeceniony towar można reklamować

  • Autor: Gazeta podatkowa
  • Data: 11-07-2011, 11:34

Przecena towaru nie stanowi przeszkody do zgłoszenia reklamacji, tj. nie wyłącza ani nie ogranicza praw konsumenta wynikających z niezgodności towaru z umową - informuje Gazeta podatkowa.

Co innego, gdy źródłem przeceny, podanym do wiadomości kupującemu, nie jest sezonowa obniżka cen asortymentu, lecz określona wada produktu, np. w tym wypadku widoczne pęknięcia na obuwiu. Sprzedawca powinien takiej informacji konsumentowi udzielić i to na nim spoczywa ciężar dowodu, że to uczynił. W przypadku , gdy konsument wie o niezgodności towaru z umową lub powinien o niej wiedzieć, a mimo to decyduje się na zakup danej rzeczy, wówczas nie może żądać usunięcia wady przez wymianę towaru czy jego naprawę.

Jak informuje Gazeta podatkowa konsument ma 2 miesiące na zawiadomienie sprzedawcy o niezgodności towaru z umową.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 529) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH